گل محمدی: به بازیکنانم گفتم روی آسفالت هم شده باید پیکان را ببریم

به گزارش مجله ستاره، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به بازیکنانم تاکید نموده بودم که باید تحت هر شرایطی ملاقات برابر پیکان را با پیروزی پشت سربگذارند که خدا را شکر به این مهم دست پیدا کردیم.

گل محمدی: به بازیکنانم گفتم روی آسفالت هم شده باید پیکان را ببریم

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از سرانجام بازی پرسپولیس با پیکان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر گفت: از سه امتیازی که گرفتیم خیلی خوشحالیم و خدا را شکر می کنیم. هر بازی در لیگ برتر مثل یک فینال است. حساسیت بازی خیلی زیاد است و روی عملکرد تیم ممکن است تاثیر بگذارد.

وی ادامه داد: امروز توانستیم بازی خوبی انجام دهیم. تیم پیکان منظم و کاملا تاکتیکی است دفاع تیمی را خیلی خوب پیاده می نماید. آنها چشم به ضد حملات داشتند که چند موقعیت خطرناک هم داشتند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: سخت بود از لایه های دفاعی حریف بگذریم ولی خدا را شکر توانستیم ببریم و در کورس قهرمانی بمانیم. از همه بازیکنانم که تمرکز خوبی در زمین داشتند و با دوندگی و تعصبی که داشتند نتیجه خوبی را گرفتیم. ضمن اینکه برد را به طرفداران خصوصا تماشاگرانی که آمدند تبریک می گویم.

او درباره بیانیه تیم ها علیه پرسپولیس تاکید نمود: به بازیکنانم گفتم اگر در آسفالت و چمن مصنوعی هم بود باید بازی را می بردیم. درست است که در ورزشگاه آزادی بهتر است بازی کنیم اما در شرایط فعلی تیممان فقط سه امتیاز بازی مهم بود.

وی تاکید نمود: برای ما واقعا مهم نبود در ورزشگاه آزادی بازی برگزار گردد بلکه برایمان مهم بود طرفداران باشند. وجود آنها ضروری است چرا نباید باشند. ضمن اینکه زمان حضور آقای استراماچونی هم این اتفاق برای استقلال افتاد. طرفداران هر تیم اولویت دارند.

یحیی گل محمدی در ادامه اضافه کرد: از تیم خوب پیکان تشکر می کنم. بازی خوب و با شرفی انجام دادند. با وجود صحبت هایی که پشت سر آقای حسینی انجام می شد دیدید تیمش چقدر خوب دفاع و حمله می نماید. حسینی نشان داد کاربلد و با شرف است و هیچ شکی روی این موضوع نیست. این حاشیه فشار زیادی روی پرسپولیس هم آورد. در مجموع خوشحالم بازی را بردیم.

او درباره عملکرد مهاجم خارجی پرسپولیس گفت: نسبت به دقایقی که در ترکیب تیم نهاده شد مثمر ثمر بود. چهار فینال دیگر در لیگ برتر و جام حذفی داریم. فکر می کنم همه بازیکنان تیم شرایط خوبی دارند تا به تیم یاری نمایند.

یحیی گل محمدی درباره خطای پنالتی که به سود این تیم گرفته شد گفت: در بازی های حساسی که هفته های سرانجامی لیگ را طی می کنیم اعتقادم این است داوری که خوب تمرکز کند می تواند قضاوت خوبی داشته باشد. به جز صحنه خطایی که روی سعید صادقی انجام شد تمرکز داوری خوب بود. ما می توانیم در هفته های حساس سرانجامی به داوران یاری کنیم تا شرایط بهتری داشته باشند.

سرمربی پرسپولیس درباره بیشترین شانس قهرمانی این تیم توضیح داد: رقابت فشرده ای وجود دارد. سپاهان و حتی استقلال هم پا پس نکشیده اند. دو هفته سرنوشت ساز برای تیم ما مانده است. باید شرایطی را ایجاد کنیم که با تمرکز بیشتری بازی را انجام دهیم و هدف اصلی مام هم کسب جام و لیگ برتر است.

وی در سرانجام گفت: ما پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس را هیچوقت فراموش نمی کنیم. سال جاری هم با توجه به رقابت فشرده بالای جدول می تواند یکی از پر خاطره ترین قهرمانی های احتمالی پرسپولیس گردد. باید بیشتر کوشش و تمرکز کنیم تا در این راه قدم برداریم.

منبع: فرارو
انتشار: 17 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1402 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2232

به "گل محمدی: به بازیکنانم گفتم روی آسفالت هم شده باید پیکان را ببریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: به بازیکنانم گفتم روی آسفالت هم شده باید پیکان را ببریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید