هافبک کلیدی گل گهر بازی با پرسپولیس را از دست داد

به گزارش مجله ستاره، علیرضا علیزاده هافبک تیم فوتبال گل گهر در دقیقه 70 دیدار با استقلال کارت زرد گرفت و دیدار بعدی تیمش را از دست داد.

هافبک کلیدی گل گهر بازی با پرسپولیس را از دست داد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در شرایطی که شاگردان امیر قلعه نویی در آستانه تحمل دومین شکست متوالی بودند، فشار روانی زیادی روی بازیکنان این تیم ایجاد شده بود و آن ها خود را به آب و آتش می زدند که بتوانند شکست زودهنگام مقابل استقلال را جبران کنند و از طرف مقابل دفاع خوب و منطقی استقلالی ها باعث شده بود تا روزنه ای برای گلزنی نصیب بازیکنان گل گهر نشود.

علیرضا علیزاده هافبک تیم فوتبال گل گهر که مشارکت پررنگی در حملات تیمش داشت، در میانه زمین روی پای آرش رضاوند رفت که بلافاصله کارت زرد از جیب محمدحسین زاهدی فرد داور مسابقه بیرون آمد و به مدافع گل گهری ها نشان داده شد تا او برای هفتمین بار در لیگ بیستم از داوران کارت زرد دریافت کند.

کارت زردی که باعث شد تا مدافع جوان گل گهر، بازی حساس و بعدی تیمش مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را از دست بدهد و حالا امیر قلعه نویی برای رویارویی با سرخ پوشان پایتخت نیز باید در فکر جانشین برای علیرضا علیزاده باشد که به دلیل بی احتیاطی در دیدار با استقلال، کارت زرد دریافت کرده و قادر به همراهی تیمش مقابل پرسپولیس نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1691

به "هافبک کلیدی گل گهر بازی با پرسپولیس را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هافبک کلیدی گل گهر بازی با پرسپولیس را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید