تور ارزان آلمان: گارسیا: بارسلونا را به صندلی واقعی اش برمی گردانیم، نباید قدرت بایرن مونیخ را نادیده بگیریم

به گزارش مجله ستاره، بازیکن تیم فوتبال بارسلونا درباره شرایط تیمش توضیحاتی را اعلام کرد.

تور ارزان آلمان: گارسیا: بارسلونا را به صندلی واقعی اش برمی گردانیم، نباید قدرت بایرن مونیخ را نادیده بگیریم

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار ، اریک گارسیا، بازیکن تیم فوتبال بارسلونا گفت: اکنون زمان خوبی برای حضور در بارسلونا است، زیرا باشگاه در حال حاضر روی جوانان سرمایه گذاری می نماید که اساس پیروزیت های آینده تیم هستند.

بازیکن بارسلونا با بیان این که شکست هایی مانند شکست 3 بز صفر این تیم مقابل بایرن مونیخ در یاد ها می ماند گفت: این شکست مدت زیادی در فکر شما باقی می ماند، اما فردای آن روز باید به بازی بعدی فکر کنید؛ بنابراین اکنون غلبه بر گرانادا و انجام یک بازی خوب مهم ترین چیز برای ما است.

گارسیا در ادامه گفت: وقتی به بارسلونا آمدم می دانستم که هافبک های زیادی این جا هستند و کار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب دارم، اما برای قبول پیشنهاد باشگاه شک نداشتم. ما مقابل رئال سوسیداد خیلی خوب کارمان را آغاز کردیم، اما هنوز جای پیشرفت داریم و مطمئنم که بهتر خواهیم شد. من و هم تیمی هایم برای برنده شدن هر کاری انجام خواهیم داد. با بازگشت بازیکنان مصدوم به ترکیب، همه چیز تغییر خواهد نمود.

او در مورد مصدومیت آنسو فاتی گفت: همبازی شدن من و فاتی برای هر 2 ما رویایی است. قبل از این که بازیکن باشم، یک انسان هستم و وقتی فوتبالیستی را در شرایط فاتی می بینم ناراحت می شوم، اما در انتهای تونل شما نور را مشاهده می کنید و او در حال حاضر چنین شرایطی دارد.

گارسیا اضافه نمود: من فیلم تمام بازی ها را می بینم. در مقابل بایرن در بعضی موارد ما پیروز نبودیم، اما باید قدرت رقیب را هم در نظر بگیریم. ما باید پیشرفت کنیم. بایرن 2 یا سه سال است که در سطح بسیار بسیار بالایی واقع شده است. ما بازیکنان بسیار جوان و بازیکنان مهم دیگری داریم که اکنون مصدوم شده اند. را به صندلی واقعی اش برمی گردانیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 شهریور 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1791

به "تور ارزان آلمان: گارسیا: بارسلونا را به صندلی واقعی اش برمی گردانیم، نباید قدرت بایرن مونیخ را نادیده بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: گارسیا: بارسلونا را به صندلی واقعی اش برمی گردانیم، نباید قدرت بایرن مونیخ را نادیده بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید