تور ارزان قطر: مدیران بارسلونا برای عقد قرارداد با ژاوی وارد قطر شدند

به گزارش مجله ستاره، شماری از نمایندگان باشگاه بارسلونا برای استخدام هافبک پیشین این تیم به عنوان سرمربی تازه آبی و اناری ها وارد کشور قطر شدند.

تور ارزان قطر: مدیران بارسلونا برای عقد قرارداد با ژاوی وارد قطر شدند

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، نمایندگان باشگاه بارسلونا صبح امروز (چهارشنبه) وارد قطر شدند تا مذاکرات خود را با باشگاه السد برای به خدمت گرفتن سرمربی این تیم ژاوی هرناندس شروع نمایند.

بارسلونا هفته گذشته رونالد کومان را اخراج کرد و از آن موقع راهنمایی تیم به صورت موقف به سرمربی تیم دوم باشگاه سرخی بارخوان سپرده شده است. گزینه قطعی مدنظر باشگاه برای جانشینی کومان، ژاوی است که فعلاً با السد قرارداد دارد و گفته می شود غرامت فسخ این قرارداد یک میلیون یورو است.

به گزارش رادیو کاتالونیا و همانگونه که پیش از این هم اعلام شده بود، نمایندگان باشگاه بارسلونا پس از بازی شب گذشته این تیم در خانه دیناموکیف در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، به دوحه سفر کردند. هیئت نمایندگان باشگاه بارسلونا که راهی قطر شده اند، متشکل از رافا یوسته نایب رئیس ورزشی باشگاه و متئو آلمانی مدیر فوتبال باشگاه است اما ظاهراً خوان لاپورتا رئیس باشگاه نتوانسته به قطر سفر کند.

بسته به فرایند پیشرفت مذاکرات میان دو باشگاه بارسلونا و السد، انتظار می رود که ظرف امروز، فردا یا حداکثر تا روز آدینه ژاوی هرناندس به عنوان سرمربی نو کاتالان ها معرفی شود.

اظهارات بارخوان پس از بازی شب گذشته تیمش مبنی بر اینکه نمی داند شنبه هفته آینده روی نیمکت بارسلونا خواهد بود یا به کار سابقش، راهنمایی تیم دوم برمی شود نیز نشان می دهد که همه چیز برای بازگشت ژاوی به نوکمپ فراهم شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1853

به "تور ارزان قطر: مدیران بارسلونا برای عقد قرارداد با ژاوی وارد قطر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان قطر: مدیران بارسلونا برای عقد قرارداد با ژاوی وارد قطر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید