کونته: به دوره ای برای تطبیق پذیری احتیاج داریم، علامت سوال ها را به علامت تعجب تبدیل می کنیم!

به گزارش مجله ستاره، آنتونیو کونته دلیلی برای توقف روند خوب فعلی تیمش نمی بیند.

کونته: به دوره ای برای تطبیق پذیری احتیاج داریم، علامت سوال ها را به علامت تعجب تبدیل می کنیم!

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در هفته سوم رقابت های سری A ایتالیا نسبت به تداوم روند خوب فعلی از سوی نرآتزوری ابراز امیدواری کرد.

سرمربی تیم فوتبال اینتر گفت: آماده شدن برای دیدارهایی که پس از اتمام مسابقات ملی برگزار می شوند، متفاوت خواهد بود زیرا بازیکنان ملی پوش با شرایط متفاوتی به ویژه از نظر روحی و روانی و جسمانی و همچنین در تاریخ های مختلفی به تیم باشگاهی خود باز می گردند و در نتیجه باید این اوضاع را مدیریت کرد. در هر صورت بازی سختی خواهیم داشت چراکه اودینزه یک تیم فیزیکی محسوب می گردد، به خوبی به دفاع کردن می پردازد و قابلیت استفاده از توپ های بلند را دارد. نباید از بازیکنان با کیفیت این تیم مثل لازانیا، نستروفسکی و دی پول غافل شویم. ما باید در 23 روز 7 مسابقه برگزار کنیم که همگی رقابت هایی سخت خواهند بود و همه بازیکنان با توجه به فشردگی برنامه، فرصت بازی خواهند داشت اما با حداکثر تمرکز به سراغ این دیدارها خواهیم رفت.

کونته مطرح نمود: باید بازی به بازی پیش برویم و نهایت توان خود را صرف کنیم. در ابتدا باید در نبردی حیاتی به مصاف اودینزه برویم و ضمن تمرکز روی این بازی، عملکرد خوبی از خود در تمام مسابقات نشان دهیم و شور و شوقی که تاکنون ایجاد نموده ایم را حفظ کنیم. اینتر بیشترین تغییر را داشته و به دوره ای برای تطبیق پذیری احتیاج دارد. قصد داریم علامت سوال های پیرامون خودمان را به علامت تعجب تبدیل کنیم. از استقبال هواداران خوشحالم اما من همواره هنگامی که کارم را در تیمی جدید آغاز می کنم، نهایت توانم را صرف می کنم.

جدول رده بندی سری A

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 367

به "کونته: به دوره ای برای تطبیق پذیری احتیاج داریم، علامت سوال ها را به علامت تعجب تبدیل می کنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: به دوره ای برای تطبیق پذیری احتیاج داریم، علامت سوال ها را به علامت تعجب تبدیل می کنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید