یاری اقتصادی هوادارن دورتموند به مشاغل آسیب دیده

به گزارش مجله ستاره، طرفداران تیم دورتموند برای یاری به مشاغل آسیب دیده بر اثر شیوع ویروس کرونا، مبلغ 81 هزار یورو یاری کردند.

یاری اقتصادی هوادارن دورتموند به مشاغل آسیب دیده

به گزارش ، مسئولان رقابت های لیگ فوتبال آلمان (بوندسلیگا) برای یاری مردم هر شهر کشور آلمان به مشاغل آسیب دیده محله خودشان پس از شیوع ویروس کرونا یک مسابقه دیجیتالی برگزار نموده اند. کاربران می توانند در این مسابقه شرکت نمایند و عواید حاصل از آن به آسیب دیده گان تعلق می گیرد.

طرفداران تیم فوتبال دورتموند آلمان برای یاری به مشاغل آسیب دیده شهر خودشان در این مسابقه پیش قدم بوده اند. طرفداران زنبور ها با شرکت در این مسابقه مبلغی 81 هزار یورویی برای همشهریان متضرر از شیوع ویروس کرونا جمع آوری نموده اند. این مبلغ حدودا معادل یک میلیارد و سیصد و هفتاد میلیون تومان می گردد.

نام بازی طراحی شده مختص شهر دورتموند gastronomy است. مسئولان این تیم خواسته اند با این ابتکار شهروندان را در قرنطینه خانگی سرگرم نمایند و هم یک یاری اقتصادی برای همشهریان آسیب دیده خود جمع آوری نمایند.

با شیوع ویروس کرونا در کشور آلمان تا به امروز 31370 نفر به این ویروس مبتلا شده اند و 132 نفر هم در اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 876

به "یاری اقتصادی هوادارن دورتموند به مشاغل آسیب دیده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری اقتصادی هوادارن دورتموند به مشاغل آسیب دیده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید