کرونا در بلغارستان هم آفتابی شد

به گزارش مجله ستاره، به گزارش خبرنگاران، تی آر تی در خبری فروی بیان کرد که مقامات پزشکی کشور بلغارستان از ابتلای دست کم چهار نفر از مردم این کشور به ویروس کرونا گزارش داده اند.

کرونا در بلغارستان هم آفتابی شد

با ما سفر کنید و با تور ارزان بلغارستان از معماری شگفت انگیز اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای صوفیه را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، تعداد افراد مبتلا به ویروس جدید کرونا که تا کنون در کشورهای مختلف شناسایی شده اند از صد هزار نفر فراتر رفته است. بیش از 80 درصد موارد ابتلاء در چین ثبت شده که کانون اصلی شیوع ویروس موسوم به کووید- 19 شناخته می گردد.

بر پایه فهرستی که دانشگاه جانز هاپکینز امریکا با استفاده از آمار رسمی کشورها تنظیم نموده تا صبح شنبه 17 اسفند (هفتم مارس) تعداد موارد شناسایی شده ابتلاء به کرونا در دنیا بیش از 102 هزار مورد بوده است.

در حال حاضر کره جنوبی با ثبت 6 هزار و 767 مورد ابتلاء به ویروس کرونا پس از چین در صندلی دوم قرار گرفته است. در حالی که گسترش اپیدمی در این دو کشور تا حدودی کنترل شده شمار مبتلایان در کشورهایی نظیر ایتالیا، ایران و آلمان به شدت رو به افزایش است.

این در حالی است که همزمان با خبرهای ناخوشایند در خصوص شیوع کرونا، آمار ارائه شده در وب سایت مخصوص دانشگاه جانز هاپکینز جنبه های امیدوارکننده ای نیز دارد. مطابق این آمار از ابتدای گسترش ویروس کرونای جدید در روزهای پایانی سال گذشته میلادی تا هفتم ماه مارس حدود 57 هزار و 400 مبتلا به کرونا مداوا شده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 782

به "کرونا در بلغارستان هم آفتابی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در بلغارستان هم آفتابی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید