بابد ازبکستان را می بردیم، می توانیم کره جنوبی را شکست دهیم

به گزارش مجله ستاره، به گزارش خبرنگاران، رضا شاهرودی درباره تساوی تیم فوتبال امید ایران مقابل ازبکستان در ملاقات نخست مرحله گروهی انتخابی المپیک 2020 توکیو گفت: خوشبختانه برابر ازبکستان به بخش زیادی از اهداف خودمان رسیدیم و برنامه های مورد نظر کادر فنی در زمین اجرا شد. حق ما بود که تیم پیروز بازی باشیم اما در نهایت با تساوی از زمین بیرون آمدم که برابر قهرمان دوره قبل نتیجه بدی نیست.البته در بازی دوم با روحیه بالا و فقط برای پیروزی به میدان می رویم.

بابد ازبکستان را می بردیم، می توانیم کره جنوبی را شکست دهیم

مربی تیم فوتبال امید افزود:کادر فنی حدود دو ماه است تیم را در اختیار داشته و فقط دو اردو تا امروز داشتیم. با این وجود همه کوششمان را کردیم تا هماهنگی لازم در تیم ایجاد گردد. بچه ها مقابل ازبکستان با تمام وجود مبارزه کردند و انشالله برابر کره جنوبی هم کوشش می کنیم بهترین بازی را انجام بدهیم.

شاهرودی در خاتمه گفت: کره جنوبی را به خوبی بررسی کردیم و بچه ها هم شناخت لازم را از این تیم پیدا کردند. با وجود شرایط سخت آب و هوا کوشش می کنیم بهترین نمایش را در این بازی داشته باشیم و با دوندگی زیاد برنامه های تیم حریف را خنثی کنیم. بچه های ما اگر در اندازه های واقعی خودشان ظاهر شوند کره را شکست می دهیم و به صعود نزدیک می شویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 726

به "بابد ازبکستان را می بردیم، می توانیم کره جنوبی را شکست دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بابد ازبکستان را می بردیم، می توانیم کره جنوبی را شکست دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید