واکنش بعیدی نژاد به انزوای آمریکا در نشست شورای امنیت

به گزارش مجله ستاره، سفیر ایران در لندن با اشاره به نشست امشب شورای امنیت درباره قطعنامه 2231 عنوان نمود: آمریکا حتی در بین متحدانش نیز منزوی شده بود، به نحوی که پمپئو مجبور شد این جلسه را زودتر ترک کند.

واکنش بعیدی نژاد به انزوای آمریکا در نشست شورای امنیت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در دبیرستان آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن پس از نشست شورای امنیت درباره قطعنامه 2231 در توئیتی به انزوای آمریکا در این نشست اشاره نمود و نوشت: نشست شورای امنیت سازمان ملل، وحدت بین همه اعضا به جز آمریکا را در حمایت قاطع از توافق هسته ای و محکوم کردن سیاست ایالات متحده آمریکا ثابت کرد.آمریکا حتی در بین متحدانش نیز منزوی شده بود، به نحوی که پمپئو مجبور شد این جلسه را زودتر ترک کند.

گفتنی است که در این جلسه مایک پمپئو به تکرار ادعاهای ضدایرانی خود پرداخت اما متحدان آمریکا و کشورهای دیگر با انتقاد از رویکرد واشنگتن در قبال برجام خواهان حفظ و تداوم این توافق شدند.

جزئیات کامل درباره نشست مجازی شورای امنیت سازمان ملل متحد را اینجا بخوانید.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1092

به "واکنش بعیدی نژاد به انزوای آمریکا در نشست شورای امنیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش بعیدی نژاد به انزوای آمریکا در نشست شورای امنیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید