هتل بست وسترن پریمیر؛ از هتل های 4 ستاره مسقط، عکس

به گزارش مجله ستاره، هتل بست وسترن پریمیر در منطقه الخویر و نزدیک به مراکز خرید و تجاری واقع شده است و قریب به یک دهه پیش فعالیش را در این عرصه آغاز نموده و حالا به همت تجربه خود و کارکنان حرفه ایش به اولویت های انتخابی خریداران بلیط هواپیما مسقط تبدیل شده است.

هتل بست وسترن پریمیر؛ از هتل های 4 ستاره مسقط، عکس

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

امکانات و خدمات عمومی هتل

آنچه اقامت در هتل بست وسترن پریمیر را برای مهمانانش تا این حد رضایت بخش و خاطره انگیز ساخته، رفتار حرفه ای و مسئولانه پرسنل هتل Best Western Premier Muscat و نظم و پاکیزگی تمام بخش های هتل است ولی تنوع امکانات و خدمات این هتل 4 ستاره هم کم نیست؛ از پارکینگ رایگان و اتاق های خانواده گرفته تا استخر، باشگاه، سونا و اینترنت رایگان.

انواع اتاق های هتل

هتل 9 طبقه دارای 203 واحد اقامتی است که همه آن ها به سبک مدرن و معاصر دکور شده اند و شامل اتاق ها و سوئیت هایی با مزیت های اقامتی مختلف هستند؛ اتاق های نان اسموکینگ و اسموکینگ، تخت های توین یا کینگ، چشم انداز کوه یا شهر. این واحدها شامل اتاق های بیزینس کینگ، سوپریر و سوئیت های ایمپریال، رویال و پریمیر هستند.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های هتل بست وسترن پریمیر فضای نسبتا بزرگی دارند که با رنگ های گرم دکور شده و کف تمامی آن ها فرش شده اند ولی نورگیری چندان خوبی ندارند. با این حال هر گونه امکانات رفاهی را در خود جای داده اند؛ هر واحدی دارای یک تلویزیون 42 اینچ ماهواره ای، اتو، اینترنت رایگان، تهویه مطبوع، مینی بار، چای ساز، میز، کاناپه، حمام اختصاصی، حوله و لوازم بهداشتی است و با رزرو آن ها می توان از خدمات روم سرویس بهره مند شد.

گزینه های صرف غذا

مهمانانی که هتل بست وسترن پریمیر را رزرو نموده اند برای صرف صبحانه باید به رستوران The Atrium هتل سربزنند. در این رستوران انواع خوراکی ها و غذاهای مغذی به سبک سلف سرویس سرو می شوند و برای وعده های دیگر نیز با منوی انتخابی و با انواع غذاهای عربی، هندی و بین المللی از مهمانان پذیرایی می گردد. این رستوران از ساعت 6:30 تا 10:30 شب دایر است. به هر حال رستوران ها و کافه های متنوعی در نزدیکی هتل بست وسترن پریمیر هستند که با کمی پیاده روی می توان دسترسی راحتی به آنها داشت.

دیگر خدمات و امکانات هتل

این هتل با داشتن بخش کامپیوتر، مرکز بیزینس، اتاق های مجهز برای برگزاری جلسات و همچنین خدماتی مثل پذیرش 24 ساعته، تهیه بلیط، خدمات تور، لاندری و پرسنلی چندزبانه برای هر نوع سفری چه تفریحی چه کاری مناسب است. چنانچه همراه با خانواده بلیط هواپیما مسقط خریده باشید می توانید اتاق های متصل هتل را رزرو کنید و یا از استخر بچه ها بهره مند شوید. ضمناً مهمانان هتل بست وسترن پریمیر با وجود باشگاه از برنامه های ورزشی خود عقب نمی مانند و می توانند در اتاق سونا و سالن سلامت خستگی دوندگی های روزانه را از تن بیرون نمایند.

دلایل انتخاب هتل

پرسنل خوش برخورد و حرفه ای

اتاق های تمیز و مرتب

موقعیت مکانی خوب

قیمت مناسب

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

فاصله هتل بست وسترن پریمیر تا ساحل گوروم: 2 کیلومتر

فاصله هتل بست وسترن پریمیر تا موزه تاریخ عمان: 2.6 کیلومتر

فاصله هتل بست وسترن پریمیر تا اونیو مال: 4.4 کیلومتر

فاصله هتل بست وسترن پریمیر تا خانه اپرا عمان: 4.4 کیلومتر

فاصله هتل بست وسترن پریمیر تا مرکز خرید پانوراما مال: 4.2 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1102

به "هتل بست وسترن پریمیر؛ از هتل های 4 ستاره مسقط، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل بست وسترن پریمیر؛ از هتل های 4 ستاره مسقط، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید