تور ارزان دبی: هتل های معروف دبی نزدیک محله رقه

به گزارش مجله ستاره، هتل های محله رقه دبی

این محله به نام های الرقه یا الریگا نام برده می گردد و در مرکز شهر دبی واقع شده و هتل های محله رقه دبی بسیار فراوان بوده چرا که به جاذبه های دبی نزدیک است. این محله هواداران زیادی در بین افرادی که به دبی سفر می نمایند دارد اگر می خواهید با تمام هتل های این محله آشنا شوید، سری به قسمت رزرو هتل های دبی در سایت خبرنگاران بزنید. در ادامه 8 هتل مناسب برای سفر به دبی را که در محله رقه دبی قرار گرفته اند را معرفی می کنیم.

تور ارزان دبی: هتل های معروف دبی نزدیک محله رقه

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

  • هتل سیگنیچر این دیره دبی Signature INN Deira

یک هتل 3 ستاره، هتل استانداردی با محدوده قیمت های پایین است و به نسبت قیمت اش، امکانات و خدمات اتاق خوبی ارائه می دهد. هتل سیگنیچر این دیره دبی واقع در نزدیکی دفتر برج ABN AMROو در خیابان بزرگ بور دبی Bur Dubai قرار داشته و در این خیابان، یک مسجد، یک سوپر مارکت بزرگ و رستوران های فراوانی قرار گرفته است. رستوران درون هتل، غذاهای بسیار عالی از جنوب هند را سرو می نماید. امکانات تفریحی هتل هم شامل یک استخر شنا بر روی پشت بام هتل، و یک باشگاه تناسب اندام کاملا تجهیز شده می باشد. می توان به راحتی از این هتل به ایستگاه مترو الرقه رفت چرا که تنها 550 متر تا هتل فاصله داشته و با کمتر از 10 دقیقه پیاده روی به آن می رسید. اتاق های هتل هم برای راحتی بیشتر شما با امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت و فضای نشیمنی مجزا آماده رزرو هستند. کف تمام اتاق ها پارکت چوبی دارند. حمام های خصوصی اتاق هم تهویه مطبوع و سشوار دارند. برج ساعت دیره و مرکز خرید برج های دوقلو در نزدیکی این هتل واقع شده اند.

  • هتل لوتوس داون تاون دبی Lotus Downtown Hotel

این هتل 4 ستاره، در منطقه دیره و الرقه دبی، نزدیک به ایستگاه مترو یونیون واقع شده است و تنها 10 دقیقه تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد. این هتل آپارتمان، اتاق های بزرگ و آشپزخانه های کاملا مجهزی دارد که همه پارکت شده اند و تعدادی از این اتاق ها تراس زیبایی دارند که می توان از فضا و نمای بیرون اتاق هم، لذت برد. جدای این موارد، فضای نشیمن مجزایی برای هر اتاق در نظر گرفته شده است که در آن یک تلویزیون 42 اینچی صفحه تخت قرار داده شده است. خدمات اتاق ها و میز پذیرش هتل به صورت شبانه روزی ارائه می گردد. استخر سرپوشیده ای به همراه یک مرکز تناسب اندام برای ورزش های ایروبیک و یک جکوزی در این هتل شما را سرگرم خواهد نمود. این هتل به ایستگاه مترو دیره تنها 10 دقیقه و تا ایستگاه مترو یونیون تنها 5 دقیقه پیاده روی دارد. از این دو ایستگاه به هر جاذبه معروف دبی که بخواهید می توانید بروید و مرکز خرید الغریر روبروی این هتل واقع شده است. بنابراین به هتل لوتوس داون تاون دبی برای اقامت در دبی فکر کنید.

  • هتل سوبا دبی Suba Hotel

این هتل 4 ستاره بوتیکی و برنده جایزه در بین هتل های دبی، با امکاناتی به سبک مدرن و مهمان نوازی گرم عربی در میانه شهر دبی قرار گرفته است و دارای یک استخر در فضای باز و یک رستوران که خدمات شبانه روزی ارائه می دهد، است. هر اتاق هتل سوبا دبی، شما را با یک تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع و بسیاری از تجهیزات دیگر غافلگیر می نماید حتی حمام مخصوص اتاق ها با دوش، وان حمام، لوازم آرایشی- بهداشتی رایگان و سشوار راحتی را برایتان به ارمغان می آورد. شما می توانید از چشم انداز زیبای شهر بر روی تراس اتاق ها لذت ببرید و صبحانه را در اتاقتان میل کنید. نزدیکی این هتل، به ایستگاه مترو الرقه و مرکز خرید الغریر، برج ساعت دیره و مرکز خرید برج های دوقلو شما را شگفت زده خواهد نمود.

  • هتل هیلتون گاردن الغریر این دبی Hilton Garden Inn Dubai

این هتل 4 ستاره در در مرکز شهر دبی و با فاصله 1.3 کیلومتری مرکز خرید الغریر قرار گرفته است و یک استخر در فضای باز و بر روی پشت بام و نمایی از شهر به همراه برترین غذاهای بین المللی را به شما پیشنهاد می دهد. مرکز خرید برج های دوقلو در 2.1 کیلومتری هتل هیلتون گاردن الغریر این دبی واقع شده در حالی که مسجد بزرگ در 3.3 کیلومتری و فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 3 کیلومتری آن واقع شده به شکلی که با 10 دقیقه رانندگی به این جاذبه ها می رسید. می گردد از این هتل ماشین کرایه ای گرفت و یا از پارکینگ هتل استفاده کرد.

  • هتل کورال دبی دیره Coral Dubai Deira Hotel

این هتل 4 ستاره و لوکس دبی در قلب منطقه دیره واقع شده و امکانات خوبی مانند اینترنت وای فای پر سرعت رایگان به همراه یک استخر شنا بر روی پشت بام، یک مرکز تناسب اندام و سونا به شما پیشنهاد می دهد. 3 سالن ناهارخوری این هتل، طیف وسیعی از غذاهای محلی و بین المللی را به همراه نوشیدنی های تازه، گرم یا خنک سرو می نمایند. کافه رومورز هتل هم شیرینی های خوشمزه به همراه نوشیدنی های گرم به شما ارائه می دهد. فرودگاه بین المللی دبی تنها 7 کیلومتر از هتل کورال دبی دیره فاصله دارد. می دانستید کورال به معنی مرجان است؟ بنابراین این هتل مرجانی دبی یکی از زیباترین هتل ها در دبی تلقی می گردد.

  • هتل حیات پلیس دبی Hyatt Place Dubai Hotel

هتل 4 ستاره حیات پلیس دبی در محله الرقه دبی در منقطه ای قرار گرفته است که تنها با 15 دقیقه رانندگی از این هتل می توانید به ساحل زیبای المزار بروید. این هتل دارای اینترنت وای فای رایگان در تمام فضاهای هتل، صبحانه رایگان، استخر در فضای باز و 2 رستوران است. تمام اتاق های این هتل نما و دکوری با طراحی مدرن داشته و می توانید از امکانات این اتاق ها مانند تلویزیون صفحه تخت، یک کتری برقی، یخچال، تهویه مطبوع و بسیاری موارد دیگر لذت ببرید. برخی از این اتاق ها، نمایی رو به استخر دارند. کارکنان این هتل به 10 زبان جهان صحبت می نمایند بنابراین در این هتل نگران ارتباط برقرار کردن نباشید. نزدیکی این هتل به بسیاری از جاذبه های دبی جزو مزیت های عالی ان محسوب می گردد.

  • هتل فلورا گرند دبی Flora Grand

این هتل 4 ستاره زیبا در قلب منطقه دیره دبی و در خیابان الرقه واقع شده است و تنها چند دقیقه تا ایستگاه متروی دبی پیاده روی دارد. با چند دقیقه رانندگی از فرودگاه بین المللی دبی می توان به این هتل رسید. انواع غذاهای بین المللی را در رستوران مونسون به همراه صبحانه و ناهار بوفه ای و منوی لاکارته ای از انواع غذاهای دریایی، مدیترانه ای، عربی و پان آسیایی، شما را از رفتن به رستوران های بیرون هتل بی احتیاج می نماید. سالن بدنسازی مجهز هتل فلورا گرند دبی شامل حمام بخار و سونا، باشگاه ورزش و استخر شنایی با دمای کنترل شده می باشد.

  • هتل میفر دبی MAYFAIR Hotel

یک هتل 3 ستاره بسیار خوب که در منطقه مرکز شهر دیره است که در نزدیکی بسیاری از جاذبه ها و میراث توریستی شهر دبی می باشد. به عنوان نمونه برج ساعت، مرکز خرید الغریر، بندر قدیمی دبی و زمین گلف دبی کریک، همه به راحتی از این هتل قابل دسترسی هستند. هتل میفر دبی پارکینگ اختصاصی و ترانسفر فرودگاه بین المللی رایگانی برای شما مهمانان فراهم می نماید همچنان که استخر شنا در فضای باز و سالن بدنسازی مجهز آن در طول اقامتتان شما را سرگرم نگه خواهد داشت. با تمام این خصوصیات و باقی امکانات این هتل باید گفت که نباید نگران هزینه ای که برای اقامت در دبی می کنید باشید چرا که این هتل ارزش سفر و اقامت به دبی را خواهد داشت.

منبع: www.booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2055

به "تور ارزان دبی: هتل های معروف دبی نزدیک محله رقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: هتل های معروف دبی نزدیک محله رقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید