استقلال نگران داوری در دربی

به گزارش مجله ستاره، خبرنگاران: واکنش ها به گلی که استقلال در بازی با آلومینیوم اراک زد و از سوی یاری داور آفساید اعلام شد همچنان ادامه دارد. اگرچه بسیاری از کارشناسان داوری به اشتباه داور روی رد کردن این گل صحه گذاشته اند، ولی یکی دو نفر از داوران هم اعتقاد دارند توپ قبل از رسیدن به دروازه به پای مهدی قایدی برخورد داشته که او در موقعیت آفساید بوده است.

استقلال نگران داوری در دربی

به گزارش خبرنگاران، استقلالی ها با رد چنین موضوعی از این خبر می دهند که داوری ها هدفمند علیه استقلال است و نام چنین اشتباهاتی دیگر سهوی نیست. بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال می گویند بیش از 10 بازی است که از داوری ضرر دیده اند و نمی گردد نام این اشتباهات پرتکرار را سهوی گذاشت.

در تازه ترین اعتراض ها، اما احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال نسبت به اشتباهات داوری واکنش نشان داده و گفته استقلال از همین حالا نگران داوری در دربی جام حذفی است. مددی که شب گذشته با برنامه فوتبال برتر حرف می زد گفت: 25 بازی برگزار شده است، حداقل در 12 بازی حق استقلال ضایع شده است. مستندات به کمیته داوران ارسال شده است، ولی صدای مظلومیت استقلال شنیده نمی گردد. من احساس می کنم داوران به راحتی حتی صحنه های 50-50 را هم به ضرر استقلال سوت می زنند. به نظرم وقتی داوران می بینند کمیته داوران هیچ برخوردی نمی کند، راحت به ضرر استقلال سوت می زنند. من ناراحتم که چرا به راحتی با احساسات میلیون ها طرفدار بازی می نمایند. ما از همین الان نگرانی داوری دربی حذفی هستیم، چون در دو دربی گذشته هم قضاوت ها به ضرر ما بود و خطای واضح را روی قایدی نگرفتند و حق ما ضایع شد.

به گزارش خبرنگاران، استقلال امشب از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر در استادیوم آزادی میزبان تراکتور است.

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1718

به "استقلال نگران داوری در دربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال نگران داوری در دربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید