نکاتی مهم برای خرید پستانک و شیشه شیر سیسمونی نوزاد

به گزارش مجله ستاره، رپرتاژ آگهی - بعد از پوشک ، شیرخشک و برخی لوازم بهداشتی تغذیه ای مصرفی روزانه بچه ، میتوان این دو آیتم را جز پر مصرف ترین لوازم کودک تازه بدنیا آمده برشمرد . البته اگر مادر از سینه خود و تغذیه طبیعی کودک را شیر ندهد و اینکه قصد دادن پستانک را به فرزندش داشته باشد وگرنه که اصلا کارآیی نخواهند داشت و از لیست کالاهای موردنیاز سیسمونی کنار خواهند رفت . ما در این مقاله برآنیم تا اگر شما در حال فرزند دار شدن هستید و دارید محصولات را برای خرید سیسمونی مقایسه می کنید نکاتی را برای انتخاب این دو محصول مهم خدمتتان ارائه کنیم .

نکاتی مهم برای خرید پستانک و شیشه شیر سیسمونی نوزاد

برند معتبر

خوب سازندگانی هستند که سالهاست حیطه کاری شان ساخت وسایل نوزادی ست و برای خود اسم و رسمی برپا کرده اند و سالها تجربه در این خصوص دارند و بنوعی امتحان پس داده اند خوب طبیعتا خانواده ها در گوشه کنار دنیا برای خرید سیسمونی اول بسراغ این مارک های معروف می فرایند که رویه معمولی ست البته از سازندگان نوآور جدید هم نمی توان غافل شد ولی بعنوان مثال شیشه شیر های دکتر براونز آمریکا یا پستانک های ارتودنسی فیلیپس اونت انگلیس امتحان خود را برای خریداران پس داده اند و دیگر مشتریان تازه می توانند با اطمینان خاطر به کیفیت آنها اعتماد کنند چرا که خیلی ها قبل تر از کیفیت این محصولات رضایت داشته اند . البته که باز هم می گوئیم شرکتهایی نوپا با انگیزه ها و ایده هایی جدید می توانند گاها با محصولات سیسمونی جدید شان ما را شگفت زده کنند .

ساخته شده از مواد با کیفیت

خوب همانطور که گفتیم و تعیین هم هست اگر کودک قصد استفاده از این دو کالا را داشته باشد اینها جز پرمصرف های روزانه او محسوب می شود مثلا پستانک ممکن است چندین ساعت در دهان بچه باشد و شیشه شیر هم چندین نوبت در روز مورد استفاده باشد پس باید از مواد با کیفیت و بویژه بدون bpa ساخته شده باشد تا دوام طولانی تری نیز داشته باشد . شما می توانید به مجوزهای معتبری که اتحادیه اروپا یا آمریکا و کشور خودمان به این دست محصولات می دهند توجه کرده و از کیفیت ساخت آنها مطمئن شوید .

انتخاب سایز مناسب

همانطور که می دانید شیشه شیر در ابعاد با سایزهای مختلفی برای خرید سیسمونی ها تولید می شود شما با توجه به اینکه کودکتان چند ماهه هست باید سایز متناسب با سن او را انتخاب کنید اگر تازه بدنیا آمده از سایزهای کوچک و هرچه بزرگتر باشد سایزهای حجیم تر چون خود کمپانی ها هم به تناسب افزایش ظرفیت معمولا سرشیشه با خروجی بیشتر روی شیشه شیر قرار می دهند

پستانک هم بدین ترتیب است خود سازنده روی بسته بندی قید می کند که این مدل برای این بازه سنی مناسب است و کار برای شما راحت است . البته توجه کنید که توصیه هایی که سازنده برای محدوده سنی هر محصولی ارائه می کند یک چیز میانگین هست که بدست آمده و ممکن است برای کودک شما دقیق صدق نکند . مثلا سازنده در آمریکا قرار گرفته است و تحقیقات را بروی نوزادان کشور خود احتمالا انجام داده حالا تعیینات نوزادان این کشور و نحوه وزن گیری شان به احتمال زیاد با نوزاد های کشورهای آفریقایی کمی متفاوت خواهد بود پس توجه کنید که مهمترین چیز در استفاده از شیشه شیر و خروجی که باید داشته باشد راحتی خود بچه در شیر خوردن است و نباید شیر در گلوی بچه بپرد یا خروجی اش اینقدر کم باشد که او را کلافه کند . پستانک هم به همین شکل باید ارتدنسی بوده و راحت باشد در دهان البته در اینجا به احتمال زیاد نوزاد پستونکی که با آن راحت نباشد براحتی پس می زند و شما از مورد پذیر بودن آن توسط فرزندتان آگاه می شوید.

تعداد مورد نیاز برای لیست سیسمونی

این مورد بستگی به بودجه در نظر گرفته شده شما دارد . داشتن یک شیشه شیر که بطور مرتب روزانه استفاده می شود زودتر باعث مستهک شدن آن می شود اما اگر شما در خرید سیسمونی لااقل دوتا را در نظر بگیرید همیشه یکی تمیز و استریل شده آماده خواهید داشت و هر دو بیشتر برای شما کار خواهند کرد . البته سعی نکنید بخواهید همه چیز را هم از اول تهیه کنید ممکن است هر چقدر هم از یک برند خوب محصول را گرفته باشید کودکتان مثلا با این پستانک میانه نداشته باشد و استفاده نکند و اگر شما در سیسمونی اش چندین مورد برای سنین مختلف گرفته باشید روی دست تان بماند پس سعی کنید چیزهایی که در خرید سیسمونی برای ماه های بعد از 3 یا 6 ماهگی است بمرور به تناسب نیاز تهیه کنید . بطور کلی دریافت همه اقلام مورد نیاز پیش از بدنیا آمدن بچه توصیه نمی شود و ممکن است برخی اقلام خرید سیسمونی تان بدون مصرف بماند چون باید ببینید شرایط کودکتان و نیاز های او چگونه است .

عمر مفید

برخی اوقات دیده می شود که مادر ماه هاست که یک پستانک را در حالیکه زرد و کدر نیز شده به فرزندش می دهد یا بچه پس از مدتی طولانی همچنان از شیشه شیر که نشانه های آسیب فیزیکی در آن مشهود است استفاده می کند . توجه کنید که درست است که خرید نمونه های جدید این وسایل هزینه بر است اما هر محصولی عمر مفیدی دارد که توسط سازنده در دفترچه راهنمای آن قید می شود و بهتر است به آن برای موعد تعویض عمل کنید .

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1582

به "نکاتی مهم برای خرید پستانک و شیشه شیر سیسمونی نوزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکاتی مهم برای خرید پستانک و شیشه شیر سیسمونی نوزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید