میرشمسی: بازی با ایتالیا همسطح بازی های رسمی بود، به ایده آل ها نزدیک تر شدیم

به گزارش مجله ستاره، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی از اردو و انجام دو ملاقات تدارکاتی مقابل ایتالیا ابراز رضایت کرد و گفت که به ایده آل های مدنظرش نزدیک تر شده است.

میرشمسی: بازی با ایتالیا همسطح بازی های رسمی بود، به ایده آل ها نزدیک تر شدیم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدحسین میرشمسی درباره اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی در ایتالیا و برگزاری دو بازی تدارکاتی با تیم ملی این کشور گفت: اردوی ایتالیا بسیار خوب و مفید بود و دو بازی سطح بالا مقابل تیم چهارم دنیا برگزار کردیم.

وی ادامه داد: در این اردو ارزیابی بسیار خوبی از عملکرد بازیکنان داشتیم که در تصمیم گیری های آینده یاری زیادی به ما خواهد نمود. در مدت زمان کوتاه حضورم در تیم ملی تغییر شیوه بازی را در دستور کار قرار دادیم و در بازی مقابل ایتالیا پیروز شدیم مواردی را که در تمرینات مرور می کردیم، به اجرا در آوریم، به طور کلی می توان گفت که به ایده آل های مدنظرم نزدیک تر شده ایم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی با اشاره به دو ملاقات تدارکاتی مقابل ایتالیا اضافه نمود: این بازی ها در سطح بسیار بالا و شبیه به مسابقات رسمی برگزار گردید. تیم ایتالیا بسیار قدرتمند است و در رده چهارم دنیا واقع شده است. تیم ما در هر دو بازی در کسب نتیجه پیشتاز بود و با توجه به اینکه در مرحله تغییر سبک و بررسی بازیکنان جوان قرار داریم، نتایج به دست آمده مناسب است.

میرشمسی درباره برنامه آینده تیم ملی گفت: به هرحال در بازی با ایتالیا نقاط ضعف خود را بیشتر شناختیم و با توجه به اینکه در تورنمنت چین حضور خواهیم داشت، فرصت مناسبی جهت برطرف نواقص تا پیش از شروع مسابقات المیپک ساحلی آسیا در اختیار داریم. همچنین احتمال اعمال تغییرات و استفاده از بازیکنان جدید و جوان تر هم در تورنمنت چین وجود دارد.

وی در انتها گفت: من و همکارانم به عنوان مربیان تیم ملی همه کوشش خود را جهت راهنمایی هرچه بهتر تیم ملی به کار خواهیم گرفت و بدون شک با برگزاری اردوها و انجام بازی های تدارکاتی پیش ِرو، فرایند خوبی در پیش خواهیم داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 578

به "میرشمسی: بازی با ایتالیا همسطح بازی های رسمی بود، به ایده آل ها نزدیک تر شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرشمسی: بازی با ایتالیا همسطح بازی های رسمی بود، به ایده آل ها نزدیک تر شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید