مهدیزاده و علیپور حذف شدند، کوشش بهمنیار برای کسب مدال برنز

به گزارش مجله ستاره، به گزارش خبرنگاران، امیرمهدیزاده در وزن 60- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت، کار خود را برتری 5 بر 4 مقابل دیوید پایارس از پاناما شروع کرد و سپس آرای صمدان از ترکیه را یک بر صفر شکست داد. وی درمبارزه سوم خود 9 بر 4 نتیجه را به عبدالسلام امکناسی از مراکش واگذار کرد. با باخت این رقیب، مهدیزاده از دور مسابقات حذف شد.

مهدیزاده و علیپور حذف شدند، کوشش بهمنیار برای کسب مدال برنز

سارا بهمن یار نماینده وزن 50- کیلوگرم تیم بانوان ایران در مبارزه نخست خود 8 بر صفر کریستین ویکا از لیتوانی را شکست داد.وی در ادامه ران لی از چین را با رای داوران از پیش رو برداشت و سپس آیچا سیاح از مراکش را 3 بر یک از پیش رو برداشت. وی در یک چهارم نهایی 3 بر2 به سراپ اوزچلیک از ترکیه باخت و به گروه شانس مجدد رفت تا برای کسب مدال برنز کوشش کند.

رزیتا علیپور نیز که در وزن 61- کیلوگرم کار پس از برتری مقابل فریدا آبیوآ از آذربایجان، نلی دی وس ، بارنو میرزایوا از ازبکستان و آنجلا زاگومی از دانمارک به ژائویان ین از چین باخته بود، در گروه شانس مجدد به یک بر صفر نتیجه را به تیسام سادینی از مراکش باخت و از دور رقابتها کنار رفت.

تیم کاراته ایران در بخش کومیته انفرادی مردان با 5 کاراته کا در این مسابقات حضور دارد که پیش از حذف مهدیزاده، سجاد گنج زاده و بهمن عسگری به دیدار نهایی راه یافته و پورشیب به همراه درفشی پور هم با رسیدن به دیدار نهایی شانس کسب مدال برنز را دارند.

تا کنون فاطمه صادقی و ابوالفضل شهرجردی در کاتای انفرادی، حمیده عباسعلی، پگاه زنگنه و فاطمه چالاکی حذف شده اند.

این دوره از مسابقات سه شنبه 15 آبان ماه با حضور 1117 کاراته کا از 140 کشور به میزبانی اسپانیا در سالن ویزینک شهر مادرید شروع شده وتا عصر یکشنبه 20 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 94

به "مهدیزاده و علیپور حذف شدند، کوشش بهمنیار برای کسب مدال برنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدیزاده و علیپور حذف شدند، کوشش بهمنیار برای کسب مدال برنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید