مشهد، کلاهبرداری 3 میلیارد ریالی پیش فروش آپارتمان دستگیر شد

به گزارش مجله ستاره، فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری کلاهبردار سه میلیارد ریالی پیش فروش آپارتمان در نیشابور اطلاع داد.

مشهد، کلاهبرداری 3 میلیارد ریالی پیش فروش آپارتمان دستگیر شد

جهت دریافت خدمات حیاط سازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

سردار قادر کریمی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهدمقدس گفت: با دریافت مرجوعه قضائی از سوی دو شهروند در نیشابور مبنی بر کلاهبرداری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی نهاده شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی اضافه کرد: در آنالیز اظهارات مالباختگان این پرونده تعیین شد فردی شیاد 2 دستگاه آپارتمان در شهر نیشابور را به ارزش تقریبی هر کدام 150 میلیون تومان را به آنها پیش فروش و سپس به محض آماده شدن سند با مراجعه به بانک، تسهیلات دریافت و در قبال این تسهیلات سند ملک در رهن بانک نهاده شده و به دلیل عدم پرداخت اقساط وام، ملک توسط بانک توقیف شده است.

کریمی توضیح داد: کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان نیشابور پس از یکسری تحقیقات گسترده پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی و روز گذشته با هماهنگی قضایی او را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی عنوان نمود: متهم در مواجهه با مالباختگان و ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف که با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از او برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.

کریمی در سرانجام از شهروندان خواست در انجام معاملات وسوسه انگیز دقت و در تنظیم اسناد مسکن، خودرو و غیره ضمن استعلام از مبادی ذی ربط با کارشناسان با تجربه مشورت نمایند.

ح

منبع: تسنیم
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 836

به "مشهد، کلاهبرداری 3 میلیارد ریالی پیش فروش آپارتمان دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشهد، کلاهبرداری 3 میلیارد ریالی پیش فروش آپارتمان دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید