مسی برترین بازیکن دنیا نیست

به گزارش مجله ستاره، رویای رونالدو برای قهرمانی در دنیا سرانجام یافت ولی مسی هنوز امید دارد که بزرگترین افتخار دوران حرفه ای خود را کسب کند.

مسی برترین بازیکن دنیا نیست

به گزارش خبرنگاران، مسی 35 ساله با یک گل و یک پاس گل در ملاقات با کرواسی، به دومین تجربه فینال در جام دنیای رسید. با این حال، علیرغم عملکردهای تاثیرگذار مسی در قطر، مورگان همچنان معتقد است که کریستیانو رونالدو برترین بازیکن تمام دوران هاست.

پیرز مورگان که خبرنگار، نویسنده و مجری مشهوری است در توئیتر نوشت: به آرژانتین و لیونل مسی برای رسیدن به فینال جام دنیای تبریک می گویم. هرگز به آنها شک نکردم.

اما گری لینه کر که همواره گفته مسی برترین بازیکن دنیا است، از مورگان پرسید: هنوز هم جای شکی برای برترین بازیکن دنیا وجود دارد؟ و مورگان پاسخ داد: نه، رونالدو برترین است. من فکر می کنم کریستیانو رونالدو برترین است، مارادونا دوم، مسی سوم است، البته در واقع چهارم است، بعد از رونالدوی برزیلی.

ماه گذشته مصاحبه پیرز مورگان با کریستیانو رونالدو منجر به فسخ قرارداد فوق ستاره پرتغالی با منچستریونایتد شد. رونالدو سپس به عنوان بازیکن آزاد راهی جام دنیای شد و در اولین پیروزی 3-2 پرتغال مقابل غنا گلزنی کرد. اما عملکردهای نه چندان خوبش در بازی مقابل کره جنوبی باعث شد تا در بازی بعدی مقابل سوئیس نیمکت نشین گردد. پرتغال سپس در مرحله یک چهارم نهایی به وسیله مراکش حذف شد و رویای قهرمانی رونالدو در جام دنیای انتها یافت.

اما رقیب دیرینه او مسی رویای خود را زنده نگه داشته و این شانس را خواهد داشت که در فینال جام دنیای بازی کند و جایگاه خودش به عنوان برترین بازیکن دنیا را تثبیت کند.

منبع: فرارو
انتشار: 23 آذر 1401 بروزرسانی: 23 آذر 1401 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2167

به "مسی برترین بازیکن دنیا نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی برترین بازیکن دنیا نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید