محبی: حریف تمرینی ندارم، دور برگشت لیگ بهتر می شوم

به گزارش مجله ستاره، قهرمان جام تختی در وزن 92 کیلوگرم با تاکید بر اینکه در کرمانشاه حریف تمرینی ندارد، گفت چندی پیش بعد از تمرین با برادرم، گردنم آسیب دید و چند ماه با این مصدومیت درگیر بودم.

محبی: حریف تمرینی ندارم، دور برگشت لیگ بهتر می شوم

ارشک محبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص چگونگی خروجش از چرخه انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات دنیای 2021 نروژ گفت: بعد از آنکه در جام تختی اول شدم، همراه با محمدجواد ابراهیمی به جام علی اف رفتیم، آنجا دور اول با ابراهیمی کشتی گرفتم و باختم. درنهایت سوم شدم و ابراهیمی اول. با این نتیجه طبق چرخه از فرآیند خارج شدم.

وی در خصوص ورود به چرخه انتخابی تیم ملی در سال 2022 گفت: دقیقا نمی دانم، اما فکر می کنم باید از قهرمان کشوری استارت بزنم و بعد از آن هم جام تختی را در پیش داریم.

ارشک محبی با اشاره به اینکه در گذشته با کامران قاسم پور قهرمان وزن 92 کیلوگرم دنیا کشتی گرفته و صاحب برد و باخت شده است، اعلام نمود: از نوجوانان با هم مبارزه کردیم و رقابت مان از جوانان خیلی جدی شد. برد و باخت داشتیم. از 84 کیلوگرم با هم کشتی گرفتیم. در انتخابی درون اردویی بعد از آسیایی، من، قاسم پور، مجتبی گلیج و علی موجرلو با هم مبارزه کردیم. کشتی هم را می شناسیم. کامران کشتی گیر توانمندی است و کشتی گرفتن با او احتیاج به برنامه دارد.

این کشتی گیر کرمانشاهی با تاکید بر نداشتن حریف تمرینی گفت: در کرمانشاه با مشکل حریف تمرینی روبرو ام، گاهی با شیروان (یدالله محبی) تمرین می کنم، اما وزن ما به هم نزدیک نیست و فشار زیادی به من وارد می گردد. یک بار با هم تمرین کردیم و پشت گردنم میزان تخم مرغ باد نموده بود و 3-4 ماهی اذیت شدم.

ارشک محبی با اشاره به اینکه تمریناتش را برای حضور در چرخه انتخابی تیم ملی منظم خواهد نمود، مطرح نمود: فعلا درگیر لیگ هستیم، تمریناتم در این مدت منظم نبوده، اما قطعاَ از این به بعد بهتر تمرین می کنم تا به آمادگی لازم برسم.

وی درخصوص تجربه شکست مقابل کشتی گیر پاس در لیگ با وجود پیش بودن 5 امتیاز، گفت: وقتی 5 امتیاز جلو افتادم، اشتباه کردم. خواستم یک خاک مصلحتی بشوم تا تایم بگذرد ولی شل کردم، اولین خاک را خودم دادم و بعد او حمله کرد و کشتی از دستم عایدی. قطعاَ دور برگشت بهتر می شوم.

وی در انتها نیز درمورد عدم تسویه حساب تیم قائمشهر با او و تعدادی از کشتی گیران تیمش اعلام نمود: از فدراسیون، سازمان لیگ و کمیته انضباطی توقع داریم که بعد از گذشت یک سال پیگیر اعتراض ما باشد. نقش اصلی را در سومی قائمشهر داشتیم، من و بهمن تیموری در این تیم آسیب دیدیم و آخر هم مطالبات مان را ندادند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1893

به "محبی: حریف تمرینی ندارم، دور برگشت لیگ بهتر می شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبی: حریف تمرینی ندارم، دور برگشت لیگ بهتر می شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید