تور ایتالیا ارزان: غیبت احتمالی یک بازیکن دیگر میلان مقابل یاران طارمی

به گزارش مجله ستاره، تیم فوتبال میلان یکی از مهره های کلیدی اش را برای سومین بازی اش در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از دست داد.

تور ایتالیا ارزان: غیبت احتمالی یک بازیکن دیگر میلان مقابل یاران طارمی

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، لیست مصدومان تیم فوتبال میلان برای مصاف خارج از خانه با پورتو در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شلوغ تر از قبل شد، چرا که مهاجم کروات این تیم آنته ربیچ هم در بازی شب گذشته (شنبه) روسونری برابر هلاس ورونا مصدوم شد.

در این بازی از هفته هشتم سری A ربیچ به علت مصدومیت عضلانی در دقیقه 36 از میدان خارج شد و جای خود را به رافائل لیائو داد.

این مصدومیت که گفته می گردد از ناحیه تاندون آشیل است، احتمالاً او را از بازی بعدی روسونری که سه شنبه شب در لیگ قهرمانان برابر پورتو است هم بازخواهد داشت.

این در حالی است که میلان قبل از این هم تعدادی از بازیکنان خود را برای مصاف با پورتو از دست داده بود، بازیکنانی مانند تئو هرناندس و براهیم دیاس که هر دو به کرونا مبتلا شده اند. مایک ماینیان دروازه بان اول تیم هم که اخیراً به علت مصدومیت از ناحیه مچ سه ماه خانه نشین شده است و دروازه بان سوم تیم آلساندرو پلیتزاری هم تا ماه ژانویه به خاطر آسیب دیدگی از ناحیه رباط زانو از میادین دور خواهد بود. علاوه بر این ها آلساندرو فلورنتزی، تیمو باکایوکو و جونیو مسیاس هم دیگر نفراتی هستند که نام شان در لیست مصدومان میلان دیده می گردد.

در همین حال اما زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی میلانی ها به لیست بازیکنان این تیم برگشته است. اولیویه ژیرو دیگر مهاجم این تیم هم آماده رویارویی با پورتو خواهد بود.

ربیچ در این فصل یکی از برترین بازیکنان میلان بوده و در 9 بازی اش برای این تیم 2 گل زده و 2 پاس گل داده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1840

به "تور ایتالیا ارزان: غیبت احتمالی یک بازیکن دیگر میلان مقابل یاران طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: غیبت احتمالی یک بازیکن دیگر میلان مقابل یاران طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید