مجوز 55 دفترخدمات مسافرت هوایی لغو شد

به گزارش مجله ستاره، خبرنگاران: مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و مؤسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق 55 مجوز دفتر خدمات مسافرت هوایی از ابتدای سال جاری تا انتها آذرماه اطلاع داد.

مجوز 55 دفترخدمات مسافرت هوایی لغو شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا مهر هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، مرتضی دهقان اضافه کرد: با هدف نظارت بر عملکرد دفاتر و شرکت های خدمات مسافرت هوایی و اطمینان از شرایط و مطابقت این دفاتر با مفاد آئین نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی مصوب هیئت وزیران، همیشه از دفاتر مذکور بازرسی مستمر به عمل می آید.

وی تعداد مجوزهای لغو شده در مدت مذکور را 38 فقره اعلام نمود و اضافه کرد: بر اساس بازرسی های به عمل آمده توسط بازرسان کمیته فنی سازمان هواپیمایی کشوری طی مدت مذکور، 55 مجوز به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات و تطبیق با آئین نامه دفاتر خدمات مسافرت هوایی تعلیق شد.

وی ، گفت: همچنین 50مورد به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات سازمان هواپیمایی کشوری و ارتکاب تخلف گرانفروشی به سازمان احضار و اخطار کتبی با درج در پرونده دریافت کردند. همچنین 1468 مجوز از ابتدای سال جاری تمدید و جهت عدم تمدید مجوز توسط دفاتر خدمات مسافرت هوایی در موعد مقرر800 مورد اخطار نیز طی مدت مشابه صادر شده است.

وی با تأکید بر اینکه آن دسته از دفاتر خدمات مسافرت هوایی مجاز به فروش بلیت هواپیما هستند که دارای مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری باشند، از مسافران درخواست کرد به منظور جلوگیری از بروز مسائل و قابل رسیدگی بودن تخلفات احتمالی، از دفاتر خدمات مسافرت هوایی دارای مجوز معتبر از سازمان هواپیمایی کشوری بلیت هواپیما تهیه نمایند و دفاتر مذکور نیز ملزم هستند که مجوز خود را در معرض دید مشتریان قرار دهند.

1

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 700

به "مجوز 55 دفترخدمات مسافرت هوایی لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز 55 دفترخدمات مسافرت هوایی لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید