هواپیمایی آتا گرانفروشی بلیت را گردن نگرفت

به گزارش مجله ستاره، خبرنگاران : شرکت هواپیمایی آتا در واکنش به دریافت اخطار از سازمان هواپیمایی کشوری، گفت: گران فروشی بلیت هواپیما در لایه های زیرین شبکه فروش به وسیله اشخاص و شبکه های فروش بلیت به طور خودسرانه انجام می گردد و بدیهی است که این اعمال خلاف نباید بپای شرکت های هواپیمایی نوشته گردد.

به گزارش ایرنا، شرکت هواپیمایی آتا که روز گذشته از سازمان هواپیمایی به علت گران فروشی بلیت هواپیما اخطار گرفته بود در جوابیه ای گفت که گران فروشی نه از سوی شرکت، بلکه از سوی لایه های زیرین فروش انجام می گردد.

هواپیمایی آتا گرانفروشی بلیت را گردن نگرفت

آتا ایر در این جوابیه شرح می دهد: شرکت هواپیمایی آتا همیشه در همه امور به مصوبه های شورای عالی هواپیمایی کشوری پایبند بوده و هرگز خارج از مصوبات آن شورای نسبت به اعمال تغییر در قیمت خدمات پروازی اقدام ننموده است است. در لایه های زیرین شبکه فروش بلیت هواپیما بعضی شرکت ها، اشخاص و شبکه های فروش بلیت به طور خودسرانه اقدام به گران فروشی می نمایند و بدیهی است که این اعمال خلاف نباید به پای شرکت های هواپیمایی نوشته گردد.

آتا ایر در جوابیه خود آورده است: شرکت هواپیمایی آتا در کنار سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان حمایت از مصرف نمایندگان و فراوری نمایندگان با خاطیان برخوردهای لازم قانونی را انجام خواهد داد.

این شرکت هواپیمایی اعلام نموده است: بعضی پروازهای این شرکت از مبدا تهران به مقاصد تبریز، مشهد، اهواز و بندرعباس در کلاس بیزینس و با جت های بیزینسی امبرائر انجام می گردد و علت اختلاف قیمت آن پروازها با سایر بلیت های اکونومی در خدمات ویژه ای است که به مسافران اختصاص می یابد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2091

به "هواپیمایی آتا گرانفروشی بلیت را گردن نگرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیمایی آتا گرانفروشی بلیت را گردن نگرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید