فوتبال بدون اشتباهی داشتیم، ایراداتمان را بر طرف می کنیم

به گزارش مجله ستاره، به گزارش خبرنگاران، رسول خطیبی شنبه شب پس از تساوی مقابل مس رفسنجان در جمع خبرنگاران گفت: به کسانی که این ورزشگاه را آماده کردند خسته نباشید گفته و تشکر می کنم.

فوتبال بدون اشتباهی داشتیم، ایراداتمان را بر طرف می کنیم

وی اعلام کرد: ما دو سه بار در این شهر بازی کردیم. شرایط اینجا سخت است ولی به تمام بازیکنانم آفرین می گویم. واقعاً فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: کم کارترین بازیکن تیم ما دروازه بانمان بود. سه الی چهار موقعیت خیلی خوب داشتیم. بچه ها آنقدر خوب بازی می کردند و مو به مو موارد را اجرا می کردند که فقط دو بار به کنار خط آمدم و به مربیان تیم هم گفتم اصلاً کار نداشته باشید چون بچه ها کار خودشان را انجام می دادند.

خطیبی گفت: ایراداتی داریم که باید آنها را رفع کنیم اما با این آب و هوا و ارتفاع باید به بچه ها آفرین گفت.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با بیان اینکه فوتبال بدون اشتباهی داشتیم، اضافه کرد: باید به تیمم تبریک بگویم، اینقدر خط دفاعی ما خوب کار می نمایند که تا این لحظه گلی نخوردیم و در این چهار بازی موقعیت آن چنانی ندادیم. این شرایط باید برای تمامی اهالی فوتبال قابل احترام باشد.

خطیبی گفت: بازی در این شرایط سخت است اما بچه های ما خیلی خوب تمرین کردند. برنامه ریزی خوبی در بدنسازی ها داشتیم. در همه بازی ها از دقیقه 70 به بعد تمام تیم ها مقابل ما کم می آورند. حتی مس رفسنجان که در این ارتفاع تمرین می نماید. تمام تیم ها کم می آورند اما در این شرایط اصلاً کم نیاوردیم و فکر می کنم از تیم حریف بهتر بودیم.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک در خصوص داوری این ملاقات نیز گفت: داوری خوب بود. قرار است در خصوص داوری صحبت نکنیم اما داوری امروز یکی از برترین داوری ها بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1903

به "فوتبال بدون اشتباهی داشتیم، ایراداتمان را بر طرف می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال بدون اشتباهی داشتیم، ایراداتمان را بر طرف می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید