عکس ، بازگشت کوچکترین هیوندا به بازار ایران پس از 4 سال!

به گزارش مجله ستاره، هیوندای i10 ممکن است یک خودروی کوچک باشد، اما تاثیر زیادی بر جای می گذارد.

عکس ، بازگشت کوچکترین هیوندا به بازار ایران پس از 4 سال!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، هیوندای i10 نه تنها کوچک ترین محصول هیوندای، بلکه اولین خودرو مونتاژی این برند است که پس از سال ها وقفه به ایران رسید؛ مدل های مونتاژی در ایران نسخه فیس لیفت از نسل دوم i10 هستند؛ نسلی که از سال 2013 در بازار جهانی عرضه شده و از اوایل سال 2017 نیز در دسترس مشتریان ایرانی قرار گرفته است.

مدل 2020 این خودرو نمودی از خودرو اسپرت دارد؛ ترکیبی از راحتی، فناوری و چراغ های LED منحصربه فرد در روز، رینگ های آلیاژی 16 اینچی منحصر به فرد، سقف اختیاری دو رنگ و دو لوله اگزوز است.

موتور 1.0 لیتری T-GDi سه سیلندر قدرت 100 اسب بخار و گشتاور 172 نیوتن متر فراوری می نماید که رانندگی شهری را بدون دردسر می نماید.

فضای داخلی ارتقا یافته میزبان تعدادی از ویژگی های راحتی به علاوه صندلی های اسپرت اختصاصی N Line، فرمان نشان دار و دسته دنده است.

در داخل کابین شیک، الگوها، بافت های تازه و آخرین فناوری چند رسانه ای با ظاهری تمیز و مدرن پذیرای شما هستند.

ازنظر ایمنی، هیوندای i10 مدل 2020 با سیستم ترمز اضطراری مجهز به قابلیت تشخیص خودرو و حتی عابرپیاده و سیستم های دیگر مانند هشدار انحراف از مسیر و تشخیص خستگی راننده و تشخیص حد مجاز سرعت عرضه می گردد.

سخنگوی وزارت صمت در گفتگوی اخیر خود، به اسامی خودروهای وارداتی مالی با سقف قیمت 10 هزار یورو اشاره نمود. طبق گفته های وی، تا به امروز 12 شرکت جواز واردات خودرو را دریافت نموده اند و فهرست درخواست واردات همچنان باز است.

بیشتر خودروهای وارداتی متعلق به برندهای کره ای، ژاپنی و چینی هستند، اما نام برندهای اروپایی نیز در میان آن ها دیده می گردد. طبق اظهارات سخنگوی وزارت صمت، خودروهایی نظیر چانگان CS35، میتسوبیشی میراژ، MG 3، MG 6، هیوندای i10، هیوندای اکسنت، سیتروئن C3 و همین طور محصولی از کمپانی فولکس واگن (به احتمال زیاد، سئات) به زودی به عنوان خودروهای مالی نو وارد کشور می شوند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 10 آبان 1401 بروزرسانی: 10 آبان 1401 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2151

به "عکس ، بازگشت کوچکترین هیوندا به بازار ایران پس از 4 سال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، بازگشت کوچکترین هیوندا به بازار ایران پس از 4 سال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید