دلیل محبوبیت بعضی از هتل های 4 ستاره دنیا

به گزارش مجله ستاره، بعضی از هتل های 4 ستاره در کشورهای مختلف حتی از هتل های 5 ستاره هواداران بیشتری دارد، در خبرنگاران به این موضوع پرداخته ایم. بهتر است قبل از هر چیز شما را با چند هتل چهار ستاره برتر در دنیا آشنا کنیم و سپس به دلیل های محبوبیت این هتل ها اشاره کنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

دلیل محبوبیت بعضی از هتل های 4 ستاره دنیا

برترین هتل های 4 ستاره جهان

Atana Hotel دبی

Park Inn by Radisson برلین

Doubletree By Hilton نیویورک

Leonardo Hotel آمستردام هلند

چهار هتلی که در بالا به آنها شاره شد در تمام جهان به عنوان محبوب ترین و برترین هتل های 4 ستاره به شمار میروند، مورد اول را میتوان نزدیک ترین جایی دانست که میتوانید به راحتی با رزرو بلیط هواپیما دبی به آنجا سفر کنید.

دلیل محبوبیت هتل های 4 ستاره

دلیل این محبوبیت را در چند عامل میتوان بیان کرد:

1- هتل های 5 ستاره گران قیمت هستند و این گران بودن در کنار آنکه مسافران بیشتر زمان خود را در بیرون از هتل میگذرانند کمی بی معنی به نظر میرسد، مگر آنکه در یک هتل ساحلی با نمای عالی باشید و قرار نباشد هر روز از صبح تا شب در شهر بگردید. بنابر این مسافر در هنگام رزرو هتل خارجی سعی میکند به هتل های 4 ستاره که علاوه بر هزینه معقول خدمات خوبی نیز ارائه میکنند تمرکز کند.

2- هتل های 4 ستاره را میتوان هتل هایی دانست که کمتر از هتل های 3 ستاره شکایتی دارند، در واقع تمیز هستند و این موردی است که برای خیلی از مسافرین اهمیت دارد.

3- بیشترین هتل هایی که نزدیک مرکز یک شهر توریستی ساخته میشوند 4 ستاره هستند و این مورد را میتوان یکی مهمترین مواردی دانست که باعث محبوبیت بعضی از هتل های 4 ستاره میشود. در واقع هتل هایی که هم تمیز هستند و هم خدمات خوبی ارائه میکنند و هم در مرکز شهر هستند به طور کلی محبوب هستند.

4- اصولاً هتل های 4 ستاره استخر، سونا و جکوزی ندارند، ولی آن دسته از هتل هایی که این موارد را ارائه میکنند و یا باشگاه تناسب اندام در هتل دارند به محبوبیت آنها افزوده میشود.

5- مورد آخر را میتوان در نظرات مسافرین گذشته هتل ها آنالیز کرد، احتمالاً شما هم از آن دسته از افرادی هستید که به نظرات کاربرانی که از یک هتل استفاده نموده اند توجه میکنید، در این حالت، هتل هایی که بیشترین نظر مثبت را از مسافرین خود دریافت نموده باشند محبوب میشوند.

منبع: تریپ
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2104

به "دلیل محبوبیت بعضی از هتل های 4 ستاره دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل محبوبیت بعضی از هتل های 4 ستاره دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید