چگونه به مالدیو سفر کنیم؟ ، خرید بلیط مالدیو

به گزارش مجله ستاره، همراه با تور یا انفرادی، کدام را برای سفر به جزیره مالدیو ترجیح می دهید؟ می دانید که کدام ایرلاین ها به مالدیو پرواز دارند یا فاصله فرودگاه بین المللی جزیره با هتل محل اقامتتان چقدر است؟ اگر قصد سفر به مالدیو را دارید و هنوز اطلاعات کافی درباره این جزیره ندارید در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه به مالدیو سفر کنیم که هم به صرفه تر باشد و هم بتوان از تمام تفریحات جزیره لذت برد.

چگونه به مالدیو سفر کنیم؟ ، خرید بلیط مالدیو

مالدیو را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب نموده اید اما هنوز درباره پروازهای این جهت و شرایط هتل های جزیره اطلاعات کافی ندارید؟ اینکه کدام پرواز برای سفر به مالدیو مناسب است یا برترین زمان برای سفر به جزیره و استفاده از تفریحات آبی چه فصلی ست از اطلاعاتی هستند و در نهایت چگونه به مالدیو سفر کنیم که تعطیلاتی بی دغدغه داشته باشیم از اطلاعاتی هستند که دانستنشان برای هر مسافر ضروری ست. در اینجا راجع به تور مالدیو و نحوه سفر به این جزیره صحبت نموده ایم.

جزیره مالدیو

جزایر مالدیو را همه به سواحل درخشان و هتل های لوکسش می شناسند انصافاً هم این جزیره زیبایی خیره نماینده داشته و با تکیه بر طبیعت و فکر خلاق معمارانش تمام کوشش خود را به کار برده تا با برترین امکانات رفاهی از میهمان خود پذیرایی کند. با این توصیف بی علت نیست که مالدیو در همه جا به بهشت آسیایی معروفیت پیدا نموده است. گردشگران ایرانی نیز که در پی گذراندن تعطیلاتی رؤیایی و در عین حال لوکس هستند تور مالدیو را به عنوان مقصد ایده آل خود انتخاب می نمایند. اما سؤال اینجاست که مالدیو دقیقاً در کجا واقع شده است و چگونه می توان به این جزیره دسترسی پیدا کرد؟ در پاسخ باید بگوییم که مالدیو که آن را با نام رسمی جمهوری مالدیو می شناسند جزیره ای کوچک در جنوب غربی هند است که برخلاف مساحت کوچکی که دارد تفریحات متنوع و طبیعتی بی نقص را در دل خود جای داده است.

این جزیره دارای فرودگاه بین المللی می باشد که در ادامه مطلب چگونه به مالدیو سفر کنیم درباره آن صحبت خواهیم کرد.

فرودگاه مالدیو کجاست؟

مالدیو دارای فرودگاه بین المللی به نام ولانا ست که به عنوان دروازه ورود به این جزیره شناخته می گردد. فرودگاه ولانا در جزیره هول هوله قرار گرفته و پروازهای بین المللی مالدیو را پوشش می دهد. این فرودگاه میزبان معتبرترین ایرلاین های جهان از جمله مانند ایرآسیا، سنگاپور، تایرلاینز، بریتیش ایرویز، تایگر ایر، قطر ایرویز، امارات، عمان ایر، ایر ایندیا و ایر چاینا می باشد. ولانا در 3 کیلومتری شهر ماله قرارگرفته و مسافران می توانند به وسیله قایق های مسافربری یا تاکسی های هوایی خود را از فرودگاه به محل اقامت خود برسانند. فرودگاه های North Malé، Haa Dhaalu، Alifu Dhaalu، Alifu Dhaalu و Gnaviyani از دیگر فرودگاه های مجمع الجزایر مالدیو می باشند اما بیشتر پروازهای بین المللی به وسیله فرودگاه ولانا انجام می گردد.

کدام ایرلاین ها به مالدیو پرواز دارند؟

در حال حاضر مسافران ایرانی می توانند به وسیله سه ایرلاین قطری، امارات یا فلای دبی به مالدیو پرواز داشته باشند. هواپیمای قطری پس از یک توقف در دوحه و هواپیمای امارات و فلای دبی پس از یک توقف در دبی مسافران ایرانی را به فرودگاه بین المللی ولانا می رسانند. طول پرواز تهران به ماله حدود 8 ساعت است که زمان اعلام شده با توجه به مدت توقف ها در کشور مبدأ ممکن است بیشتر گردد. جت رزرو بلیط مالدیو و انتخاب مناسب ترین ایرلاین و ساعت پرواز می توانید با همکاران ما در واحد بلیط های خارجی در تماس باشید. ما با توجه به بودجه ای که برای سفر در نظر گرفته اید به شما خواهیم گفت که چه زمانی و با کدام ایرلاین جهت خرید بلیط مالدیو اقدام کنید.

چه زمانی به مالدیو سفر کنیم؟

در ادامه مطلب چگونه به مالدیو سفر کنیم به شما خواهیم گفت که کدام فصل از سال برای سفر به این جزیره مناسب می باشد. مالدیو در کنار اقیانوس هند قرار گرفته و به لطف این همسایگی در تمام مدت سال آب و هوایی معتدل دارد. با این وصف می توان گفت که هر زمان از سال که اراده کنید می توانید به مالدیو سفر نموده و از تفریحات آبی جزیره لذت ببرید. نکته قابل توجه اینکه ممکن است در اواخر فصل بهار و اوایل تابستان با بارش موقت باران های موسمی روبه رو شوید اما حتی بارش باران نیز نمی تواند مانع لذت بردن مسافران از تفریحات مالدیو گردد.

سفر به مالدیو بدون تور

با تور یا بدون تور؟ کدام یک برای سفر به مالدیو به صرفه تر است؟ قبل از پاسخ به این پرسش یادآور می شویم که تورهای مالدیو به صورت انفرادی و نه گروهی برگزار می گردد. چنانچه قصد دارید بدون تور به مالدیو سفر کنید بایستی خودتان به صورت جدا برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل اقدام نموده و پس از رسیدن به مالدیو نیز از وسایل حمل و نقل عمومی برای رسیدن به هتل محل اقامتتان بهره ببرید؛ اما در صورت انتخاب تور مالدیو تمامی این خدمات در قالب یک پکیج از طرف شما خریداری می گردد. با این وصف سفر با تور به صرفه تر و بی دغدغه تر از سفر بدون تور می باشد.

سفر به مالدیو با تورهای آژآنس هواپیمایی خبرنگاران

کارشناسان ما با توجه به ایرلاین هایی که در جهت مالدیو پرواز دارند تورهای متنوعی را برنامه ریزی نموده اند. خدمات تورهای ما به صورت 5 شب و 6 روز برگزار شده و خدمات بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل بر اساس وعده های غذایی که در پکیج اعلام شده، بیمه مسافرتی و ترانسفر فرودگاهی را شامل می گردد؛ بنابراین می توانید جهت رزرو تور مالدیو و دریافت مشاوره با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

منبع: ستاره ونک
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2078

به "چگونه به مالدیو سفر کنیم؟ ، خرید بلیط مالدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه به مالدیو سفر کنیم؟ ، خرید بلیط مالدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید