طالبان: استقلال افغانستان را معامله نخواهیم کرد ، توپ در زمین آمریکا است

به گزارش مجله ستاره، گروه طالبان بیان کرد که درخواست آمریکا مبنی بر کاهش خشونت ها مورد قبول این گروه قرار گرفته است، اما باوجود تمایل طالبان به برقراری صلح، بر سر استقلال افغانستان معامله نخواهد کرد.

طالبان: استقلال افغانستان را معامله نخواهیم کرد ، توپ در زمین آمریکا است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل دکترای مدیریت در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش بین الملل خبرنگاران، طالبان با انتشار بیانیه ای گفت که نرمش این گروه در مذاکره با آمریکا بی سابقه است و اگر امید ها برای انتها دادن به جنگ افغانستان به یأس تبدیل شود طالبان بار دیگر به میدان جنگ باز می شود.

در ادامه این بیانیه آمده که درخواست تازه آمریکا برای کاهش حملات توسط طالبان مورد موافقت این گروه قرار گرفته است و اکنون توپ در زمین آنهاست و باید دید با آن چه می نمایند؛ آیا براستی آن ها خواهان حل مسئله هستند؟ و یا به طریق مختلف با طولانی کردن موضوع مذکور، اهداف دیگری را جستجو می نمایند.

در حالی که سخنگوی طالبان پیش از این گفته بود که مذاکرات با آمریکا درباره کاهش خشونت ها جریان دارد در این بیانیه آمده: طرف آمریکایی می خواهد در تعریف کاهش خشونت وقت بیشتری را ضایع کند، در حالی که این تنها بخش کوچکی از مطالبه کابل است که به عنوان ابزاری برای جلوگیری از صلح استفاده می شود.

بیشتر بخوانید

طالبان: جنگ تا انتها اشغال ادامه خواهد داشت

ترامپ: طالبان باید بطور قابل توجهی خشونت ها را کاهش دهد

ادعای بلومبرگ درباره بعضی جزئیات توافقنامه صلح آمریکا و طالبان

مصاحبه اختصاصی با سخنگوی دفتر سیاسی طالبان| آخرین خبر از شرایط مذاکرات طالبان و آمریکا

طالبان می افزاید که این گروه خواهان انتها اشغال افغانستان است و در میدان جنگ و نیز کوشش های صلح پیشقدم بوده است، اما با این وجود بر سر استقلال افغانستان هیچ معامله ای نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 756

به "طالبان: استقلال افغانستان را معامله نخواهیم کرد ، توپ در زمین آمریکا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طالبان: استقلال افغانستان را معامله نخواهیم کرد ، توپ در زمین آمریکا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید