صعود رم، رجحان تاتنهام و ناپولی

به گزارش مجله ستاره، هفته چهارم از مرحله گروهی رقابت های فوتبال لیگ اروپا چهارشنبه شب برگزار گردید.

صعود رم، رجحان تاتنهام و ناپولی

در گروه A، کلوژ رومانی با دو گل از رُم مغلوب شد. گابریل دبلیو در دقیقه 49 (گل به خودی) و جردن ورتو در دقیقه 67 از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند تا شاگردان فونسکا با 10 امتیاز ضمن باقی ماندن در صدر جدول گروه، صعود خود را به مرحله بعد قطعی نمایند. یانگ بویز با هفت، کلوژ با چهار و زسکا صوفیه با یک امتیاز، به ترتیب در صندلی های دوم تا چهارم جدول این گروه ایستاده اند.

در گروه F تیم ناپولی با نتیجه 2 بر صفر از سد ریه کا گذشت. آرماندو آناستاسیو در دقیقه 41 (گل به خودی) و هیروینگ لوزانو در دقیقه 75، گل های شاگردان گتوسو را به ثمر رساندند. ناپولی با این پیروزی 9 امتیازی شد و در صدر جدول گروه جای گرفت. رئال سوسیه داد و آلکمار با هفت امتیاز، به ترتیب در رده های دوم و سوم جدول گروه F حضور دارند.

در گروه J هم تاتنهام با نتیجه 4 بر صفر مقابل لودوگورتس پیروز شد. گل های این مسابقه توسط کارلوس وینیسیوس در دقایق 16 و 34، هری وینکس در دقیقه 63 و لوکاس مورا در دقیقه 73 به ثمر رسیدند تا شاگردان ژوزه مورینیو با 9 امتیاز، در صندلی دوم جدول گروه باقی بمانند. رویال آنتورپ در صدر و لاسک در رده سوم جدول گروه J دیده می شوند.

منبع: فرارو
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 6 دی 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1336

به "صعود رم، رجحان تاتنهام و ناپولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود رم، رجحان تاتنهام و ناپولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید