شگفتی نو در عرصه گوشی های موبایل ، تکنو اسپارک 10 ماجنتا با چرم زیست محیطی می درخشد

به گزارش مجله ستاره، صنعت گوشی هوشمند به طور مداوم در حال پیشرفت است و تکنو در خط مقدم طراحی ها و فناوری های نوآورانه واقع شده است. یکی از جدیدترین محصولات آن ها، Tecno Spark 10 Pro، بازار را تحت تأثیر قرار داده است.

شگفتی نو در عرصه گوشی های موبایل ، تکنو اسپارک 10 ماجنتا با چرم زیست محیطی می درخشد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از گیزچاینا، این دستگاه نه تنها به علت ویژگی های چشمگیرش بلکه به علت طراحی منحصر به فرد و چشم نوازش متمایز است. به طور خاص، نسخه تکنو اسپارک 10 پرو مجنتا (Tecno Spark 10 Pro Magenta) با فناوری چرمی زیست محیطی درخشان و رنگ سرخابی فریبنده خود توجه کاربران را جلب نموده است.

چرم زیست محیطی درخشان: یک شگفتی تکنولوژیکی

ویژگی برجسته Tecno Spark 10 Pro Magenta Edition استفاده ازاولین فناوری چرم زیست محیطی درخشان در ساخت آن است. این ویژگی پیشگامانه به دستگاه اجازه می دهد تا رنگ خود را تغییر دهد و یک تجربه بصری واقعا مسحورنماینده ایجاد کند. این تلفن نور را جذب و تبدیل می نماید و از رنگ سرخابی روشن (magenta hue) به درخشش فلورسنت جادویی می رسد. این فناوری نوآورانه تعهد تکنو را به پیشبرد مرزها و ارائه تجربیات منحصر به فرد به کاربران خود نشان می دهد.

تحقق این طراحی پیچیده، نشان دهنده مهارت استثنایی تکنو است. برای دستیابی به نتیجه مطلوب، روی نمونه های این گوشی بیش از 60 دور توسعه و بیش از 1200 بازنگری انجام گرفت. ترکیب سه لایه دستگاه نقش مهمی در ایجاد اثر استثنایی تغییر رنگ آن دارد. در لایه پایه چندین بار با جوهر قرمز و سفید روی صفحه چاپ می گردد تا یک پایه پررنگ ایجاد گردد. لایه هسته دارای صفحه نمایش جوهر نورانی است که چندین بار چاپ شده و پوشش فنی برای دستیابی به یک پایه درخشان دارد. در نهایت، این گوشی یک لایه تزئینی چرم سیلیکونی شفاف را اضافه می نماید تا جلوه آن کلی را برجسته کند.

نسخه تکنو اسپارک 10 پرو مجنتا: ویژگی های چشمگیر

Tecno Spark 10 Pro Magenta Edition فقط در یک ظاهر زیبا خلاصه نمی گردد. بلکه از نظر ویژگی ها و عملکرد نیز گوشی بسیار خوبی است. بیایید نگاهی دقیق تر بیندازیم که چه چیزی این دستگاه را به یک انتخاب برجسته برای علاقه مندان به فناوری تبدیل می نماید. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش LCD بزرگ 6.8 اینچی + Full HD با نرخ تازه سازی بالای 90 هرتز است. این کار اسکرول صاف، انیمیشن های روان و تجربه تماشای همه جانبه را تضمین می نماید. این دستگاه از طیف رنگی DCI-P3 پشتیبانی می نماید و رنگ های واقعی را ارائه می نماید که محتوای بصری روی صفحه را افزایش می دهد.

ویژگی های سخت افزاری

Tecno Spark 10 Pro Magenta Edition از پردازنده هشت هسته ای MediaTek Helio G88 بهره می برد. این پردازنده بازی وعملکرد نرم را تضمین می نماید و آن را برای بازی، پخش ویدئو و multitasking ایده آل می نماید. نسخه تکنو اسپارک 10 پرو مجنتا با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، کاربران فضای کافی برای ذخیره برنامه ها، بازی ها و فایل های رسانه ای مورد علاقه خود دارند. علاوه بر این، دستگاه از رم مجازی پشتیبانی می نماید و به کاربران اجازه می دهد تا 8 گیگابایت رم دیگر را برای تجربه یکپارچه تر اضافه نمایند.

قابلیت های دوربین

Tecno Spark 10 Pro Magenta Edition به لطف تنظیمات دوربین چشمگیرش در بخش عکاسی عالی است. در قسمت پشتی، دستگاه دارای یک سیستم دوربین سه گانه است که به وسیله یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی برجسته شده است. این سنسور با وضوح بالا عکس های واضح و دقیق را تضمین می نماید و به کاربران اجازه می دهد هر لحظه را با وضوح ثبت نمایند. این دوربین با فلاش LED نرم دوگانه با روشنایی قابل تنظیم تکمیل می گردد که به کاربران امکان می دهد حتی در شرایط کم نور نیز عکس هایی با نور خوب ثبت نمایند.

بیشتر بخوانید:

  • رونمایی از جدیدترین محصولات ردمی | عرضه گوشی، ساعت و تلویزیون هوشمند با قیمت های استثنایی
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مرداد 1402 بروزرسانی: 17 مرداد 1402 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2269

به "شگفتی نو در عرصه گوشی های موبایل ، تکنو اسپارک 10 ماجنتا با چرم زیست محیطی می درخشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگفتی نو در عرصه گوشی های موبایل ، تکنو اسپارک 10 ماجنتا با چرم زیست محیطی می درخشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید