شهربازی شهر آجری مجهزترین شهربازی های سرپوشیده مشهد

به گزارش مجله ستاره، مجهزترین شهربازی های سرپوشیده مشهد

در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران شما را با شهربازی شهر آجری مشهد آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

شهربازی شهر آجری مجهزترین شهربازی های سرپوشیده مشهد

شهربازی های مشهد از جاذبه های پرطرفدار این شهر هستند. اگر دلتان می خواهد لحظات شادی را برای خود و خانواده تان بسازید حتما در سفر به مشهد، سری به شهربازی شهر آجری بزنید.

شهربازی شهر آجری (لگوسیتی) ، در قلب یکی از بزرگ ترین مجتمع های تجاری و مراکز خرید مشهد به نام مجتمع تجاری کیان سنتر 2 واقع شده است. مجتمع کیان سنتر، شامل دو برج تجاری است که درست روبه روی یکدیگر قرار گرفته اند. این مجتمع در زمینی به مساحت 2500 مترمربع بنا شده و 17 طبقه دارد. شهربازی کیان سنتر2، زیاد قدیمی نیست و از شهربازی های تازه در مشهد محسوب می گردد که بیشتر آن را با نام شهر آجری می شناسند.

شهربازی شهر آجری یا لگوسیتی، بیش از 80 بازی منحصربه فرد را برای تمامی گروه های سنی مهیا نموده است. بولینگ، بیلیارد، ماشین کوبنده، سورتمه، چرخ وفلک، اسب گردان، شکلات چرخشی، تکان دهنده، مری گورانت، گردونه فانوس، ماشین برقی و .. از دستگاه های موجود در شهربازی کیان سنتر هستند. این شهربازی در ردیف مجهزترین شهربازی های سرپوشیده شرق کشور قرار گرفته است. بازی بولینگ از آن ورزش هایی است که هم سرگرمی به شمار میرود و هم ورزش. بازی بولینگدر واقع یک ورزش و بازی خاص است. با این ورزش می توان حسابی با عزیزانتان خوش گذراند. برای بازی کردن به جز دانستن قوانین به یک کفش و توپ نیاز دارید.

در چند سال اخیر بولینگ در ایران هم طرفدارهای زیادی پیدا نموده و خیلی ها به صورت یک ورزش حرفه ای آن را دنبال می نمایند. مجموعه شهر آجری (lego city) محیطی مهیج و سرشار از نشاط برای تمامی کسانی است که علاقه دارند اوقات فراغت خود را به گونه ای متفاوت و در فضایی پر از هیجان سپری نمایند.

دسترسی

  • آدرس: مشهد، تقاطع بلوار فرامرز عباسی و جانباز، مجتمع کیان سنتر2، طبقه 11، شهربازی کیان سنتر
  • تلفن: 05136144403
  • ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 17:00 الی 24:00 و پنج شنبه و آدینه از ساعت 10:30 الی 14:00 و 17:00 الی 24:00
منبع: تاپ تراول
انتشار: 25 مهر 1403 بروزرسانی: 25 مهر 1403 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 2331

به "شهربازی شهر آجری مجهزترین شهربازی های سرپوشیده مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهربازی شهر آجری مجهزترین شهربازی های سرپوشیده مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید