سفارت ایران در پاریس: بعضی نهاد های فرانسوی بدتر از آمریکا به ایران فشار وارد می نمایند

به گزارش مجله ستاره، سفارت ایران در پاریس در واکنش به اظهارات رئیس گروه دوستی پارلمانی فرانسه و ایران اعلام نمود: بعضی نهاد های فرانسوی شدیدترین فشار ها را متوجه ایران می نمایند، حتی در حوزه دارو و حتی بدتر از آمریکا.

سفارت ایران در پاریس: بعضی نهاد های فرانسوی بدتر از آمریکا به ایران فشار وارد می نمایند

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس در واکنش به توئیت رئیس گروه دوستی پارلمانی فرانسه و ایران درباره آزادی فریبا عادلخواه و رولان مارشال که به دلایل امنیتی در ایران در بازداشت هستند، عنوان نمود: اعتماد یک وجهی نیست. بعضی نهاد های فرانسوی شدیدترین فشار ها را متوجه ایران می نمایند، حتی در حوزه دارو! و حتی بدتر از ایالات متحده! انرژی دو کشور نباید در دراز مدت صرف موضوعات ناشی از عناصر ثالث و کوتاه مدت گردد.

براساس این گزارش، خانم آن ژنوته رئیس گروه دوستی پارلمانی فرانسه و ایران در توئیتی با ابراز امیدواری نسبت به آزادی فریبا عادلخواه و رولان مارشال نوشته است: بیاییم روابط فرانسه و ایران را بر پایه اعتماد و نه بی اعتمادی بنا کنیم.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه پیش از این گفته بود: خانم عادلخواه تبعه ایران است و به اتهام ارتکاب اعمال جاسوسی بازداشت شده و وکیل ایشان از جزییات پرونده اطلاع داشته و پرونده وی توسط قوه قضاییه در دست آنالیز است. رولان مارشال تبعه فرانسوی نیز به اتهام اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی بازداشت شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 783

به "سفارت ایران در پاریس: بعضی نهاد های فرانسوی بدتر از آمریکا به ایران فشار وارد می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفارت ایران در پاریس: بعضی نهاد های فرانسوی بدتر از آمریکا به ایران فشار وارد می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید