سایت پرواز با پاراگلایدر قزوین، بازسازی می گردد

به گزارش مجله ستاره، به گزارش خبرنگاران، عباس علائی مقدم، ظهر سه شنبه در جلسه آنالیز مسائل سایت پروازی امامزاده اسماعیل(ع) بخش الموت غربی قزوین اظهار کرد: با توجه به پتانسیل بالای ورزش های هوایی در استان قزوین در نظر داریم با یاری نهادهای دولتی، سایت پروازی پاراگلایدر امامزاده اسماعیل(ع) بخش الموت غربی قزوین را بازسازی و اصلاح کنیم.

سایت پرواز با پاراگلایدر قزوین، بازسازی می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

وی با اشاره به صنعتی شدن نحوه زندگی مردم در جامعه اضافه کرد: تجربه نشان داده که جوانان و خانواده ها علاقه زیادی به ورزش های مهیج و کوهستانی نظیر ورزش های هوایی و پرواز با پاراگلایدر داشته و ضروری است شرایط دسترسی آسان مردم به این ورزش ها فراهم گردد.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان در خاتمه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات پرسنل خدوم اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: زمین ورزش خلبانان پاراگلایدر همیشه کوهستان بوده و ورزشکاران هوایی از حافظان طبیعت و منابع طبیعی بوده و هستند.

مرتضی ململی، رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان قزوین ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص شرایط فعلی سایت پروازی امامزاده اسماعیل (ع) بخش الموت غربی گفت: در نظر داریم با هماهنگی و دریافت مجوز از اداره کل منابع طبیعی، نسبت به اصلاح هندسی و بازسازی این سایت پروازی اقدام کرده و با توجه به پتانسیل بالای گردشگری منطقه الموت غربی امیدواریم با همکاری مسئولان و اهالی بخش الموت غربی بتوانیم یکی از بهترین سایت های پروازی کشور را راه اندازی کنیم.

سرهنگ اصغر معصومی، فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین گفت: با توجه به فعالیت ورزشکاران هوایی در مناطق کوهستانی و توجه آنان به حفظ محیط کوهستان و منابع طبیعی، این ورزشکاران همیاران منابع طبیعی خواهند بود.

سرهنگ معصومی با اشاره به مفید بودن ورزش های هوایی گفت: یکی از تجهیزات مفید و کارآمد در حوزه شناسایی و آنالیز شرایط منابع طبیعی و آتش سوزی های مراتع، ادوات پروازی پاراموتور است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اضافه کرد: امیدواریم با همکاری کمیته ورزش های هوایی استان قزوین بتوانیم زمینه آموزش پرواز با پاراگلایدر و پاراموتور را برای پرسنل اداره کل منابع طبیعی فراهم کنیم.

مجید رحمانی، کارشناس استعداد یابی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین گفت: این اداره کل ضمن حمایت از طرح های ورزشی، آمادگی لازم برای همکاری با کمیته ورزش های هوایی هیئت انجمن های ورزشی را دارد.

رحمانی اضافه کرد: ورزش های هوایی می تواند زمینه حضور جوانان و خانواده ها در کوهستان را فراهم کند و امیدواریم بتوانیم در زمینه فرهنگ سازی ضرورت حفاظت از منابع طبیعی فعالیت مثبتی انجام دهیم.

سید صفا الدین هاشمیان، مسئول کمیته ورزش های هوایی استان قزوین ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های اجرا شده در این سایت پروازی گفت: امیدواریم با رویکرد علمی و با هدف گرایش جوانان به ورزش های مهیج و نشاط آور همچون پرواز با پاراگلایدر، این سایت پروازی را به یکی از بهترین و استانداردترین سایت های پروازی کشور تبدیل کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 755

به "سایت پرواز با پاراگلایدر قزوین، بازسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایت پرواز با پاراگلایدر قزوین، بازسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید