ساختمان آموزش دانشگاه شریف تعطیل می گردد، جایگزینی ساختمان نوساز تا شهریور

به گزارش مجله ستاره، رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: ساختمان آموزش (ابن سینا) دانشگاه شریف به دلیل فرسودگی تا 2 ماه دیگر تعطیل و جایگزین ساختمان نوساز که اکنون 99 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، می گردد.

ساختمان آموزش دانشگاه شریف تعطیل می گردد، جایگزینی ساختمان نوساز تا شهریور

محمود فتوحی فیروز آبادی رئیس دانشگاه صنعتی شریف در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به فرسودگی شدید ساختمان ابن سینا این دانشگاه گفت: ساختمان آموزش دانشگاه به دلیل فرسودگی زیاد تا 2 ماه دیگر تعطیل خواهد شد و جایگزین ساختمان نوسازی که در حال حاضر 99 درصد پیشرفت فیزیکی دارد می گردد.

وی اضافه نمود: از مدتی قبل فرسودگی ساختمان آموزش این دانشگاه به وزارت علوم و سازمان برنامه و بودجه اعلام شده بود که تصمیم گرفته شد ساختمان جدیدی احداث گردد که اکنون مراحل ساخت با 99 درصد پیشرفت تکمیل شده است.

فتوحی توضیح داد: مراحل جایگزینی ساختمان آموزش این دانشگاه بعد از تامین تجهیزات توسط دانشگاه ،خیرین و استفاده از بخشی از بودجه سال 98 درشهریور ماه انجام خواهد شد.

رئیس دانشگاه شریف درباره ساختمان فرسوده ابن سینا گفت: این ساختمان که مربوط به بخش آموزش دانشگاه است بعد از تعطیلی بلافاصله مقاوم سازی و بازسازی خواهد شد تا بتوانیم پس از ایمن شدن و تبدیل به شرایط ایده آل مورد استفاده قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 241

به "ساختمان آموزش دانشگاه شریف تعطیل می گردد، جایگزینی ساختمان نوساز تا شهریور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساختمان آموزش دانشگاه شریف تعطیل می گردد، جایگزینی ساختمان نوساز تا شهریور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید