رایزنی تلفنی وزیر دفاع روسیه با رئیس پنتاگون

به گزارش مجله ستاره، وزرای دفاع روسیه و آمریکا در گفت وگویی تلفنی، درباره تقویت اقدمات اعتمادساز به منظور جلوگیری از حوادث ناخواسته نظامی و همچنین فرایند اوضاع در مناطق مختلف دنیا، گفتگو کردند.

رایزنی تلفنی وزیر دفاع روسیه با رئیس پنتاگون

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اینترفکس، وزارت دفاع روسیه اظهار داشت که سرگئی شایگو وزیر دفاع این کشور با مارک اسپر رئیس پنتاگون گفت وگوی تلفنی انجام داده است.

در بیانیه وزارت دفاع آمده است: در جریان این مذاکرات تلفنی که به ابتکارعمل طرف آمریکایی صورت گرفت، وزرای دفاع فدراسیون روسیه و ایالات متحده درباره مسائل مربوط به تقویت اقدامات اعتماد برانگیز و شفاف سازی بیشتر، به منظور جلوگیری از بروز حوادث ناخواسته در جریان فعالیت های نظامی دو کشور بحث و گفت وگو کردند.

علاوه بر این، شایگو و اسپر در رابطه با فرایند اوضاع کنونی در مناطق مختلف دنیا گفتگو کردند.

آخرین بار، وزرای دفاع روسیه و آمریکا در تاریخ 2 ژوئن (13 خرداد ماه) مذاکرات تلفنی بایکدیگر داشتند. در آن موقع، مقابله با گسترش ویروس کرونا، شرایط توافقات دوجانبه در زمینه کنترل تسلیحات، اطلاعاتی و امنیت منطقه ای و همچنین فرایند اوضاع در سوریه، افغانستان و سایر مناطق دنیا، در مرکز توجه مذاکرات دو طرف قرار داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1164

به "رایزنی تلفنی وزیر دفاع روسیه با رئیس پنتاگون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی تلفنی وزیر دفاع روسیه با رئیس پنتاگون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید