راه اندازی سامانه تلفن گویا برای مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی ایران، 1569 فقط برای آموزش موارد کرونایی

به گزارش مجله ستاره، مسئول شورای اتاق فکر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: این اتاق فکر با همکاری وزارت ارتباطات سامانه تلفن گویای کشوری 1569 را برای آموزش نکات مربوط به کرونا راه اندازی نموده است .

راه اندازی سامانه تلفن گویا برای مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی ایران، 1569 فقط برای آموزش موارد کرونایی

طیبه نجفی مقدم در تبادل نظر با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور اظهار کرد: اتاق فکر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران با همکاری وزارت ارتباطات سامانه تلفن گویای کشوری 1569 را برای آموزش نکات مربوط به کرونا راه اندازی نموده است .

وی افزود: این سامانه در رابطه با راه های پیشگیری و نحوه انتقال ویروس کرونا و سایر نکات لازم اطلاع رسانی می نماید و شماره 1569 توسط تلفن ثابت و تلفن همراه بدون پیش شماره قابل استفاده است.

مسئول شورای اتاق فکر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان اینکه نقش مردم در قطع زنجیره انتقال کرونا و عوارض آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: در صورت نقش پذیری مردم و مشارکت خبرنگارانن، قطع زنجیره کرونا امکان پذیر خواهد بود.

نجفی مقدم گفت: سطح آگاهی مردم در مورد بیماری کرونا نقش مهمی در همکاری آن ها خواهد داشت و افزایش این آگاهی بیشتر برعهده دست اندرکاران رسانه هاست .

انتهای پیغام/4118/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 892

به "راه اندازی سامانه تلفن گویا برای مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی ایران، 1569 فقط برای آموزش موارد کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی سامانه تلفن گویا برای مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی ایران، 1569 فقط برای آموزش موارد کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید