راهنمای سفر به میلان در ایتالیا

به گزارش مجله ستاره، راهنمای مسافرتی به میلان | Travel Guide To Milan

میلان دومین شهر پرجمعیت ایتالیا و پایتخت مد در دنیا است. از همین رو بسیاری از کسانی که اهل مد و فشن هستند این شهر را برای سفرشان انتخاب می نمایند. اما به غیر از مد و مراکز خرید در این شهر جاذبه های تاریخی، فرهنگی و طبیعی بسیاری هم وجود دارد که همین خود دلیلی شده تا سالانه تعداد زیادی از مسافران این شهر را برای سفرشان انتخاب نمایند. بهترین آثار هنر و معماری مدرن را در کنار آثار به جامانده از دوران قرون وسطی در این شهر مشاهده خواهید کرد و ضروری است بدانید که میلان شهری روشن فکر پرور است. اما قبل از سفر به هر نقطه ای از دنیا داشتن اطلاعات کافی درباره جاذبه هایی که در آن مقصد وجود دارد و همچنین چشم اندازی نسبت به رستوران ها و هتل ها و امکانات آنها از جمله نیازهایی است که مسافران باید در اختیار داشته باشند. در راهنمای سفر به میلان خبرنگاران میخواهد تا این قبیل از اطلاعات را در یک مطلب به طور جامع تهیه نماید، ما را در سفر به کشور ایتالیا همراهی کنید.

راهنمای سفر به میلان در ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

موقعیت جغرافیایی شهر میلان

شهر میلان یکی از شهرهای پرجمعیت ایتالیا و دومین شهر این کشور محسوب می شود. این شهر ایتالیایی از لحاظ جغرافیایی در شمال غربی دره پال قرار گرفته و در نیمه راه بین رودخانه پو و کوه های آلپ نیز واقع می باشد. بالاترین نقطه این شهر از سطح دریا 122 متر است.د. مطابق با آمار سرشماری که در سال 2018 صورت گرفته در شهر میلان جمعیت آن برابر با یک میلیون و سیصد هزار نفر می باشد.

آب و هوای شهر میلان

میلان از لحاظ آب و هوایی شهری گرراستای است و رطوبت هم در این شهر وجود دارد. شرایط آب و هوا در تابستان های گرم و زمستان نیز هوا نسبتا سرد است و بیشتر شهر را مه فرا می گرد. با وجود سردی هوا بارش برف پدیده ای نادر در این شهر است. برای سفر به این شهر در ایتالیا اواسط ماه فروردین تا اواسط خرداد برای فصل بهار و در فصل پاییز بین ماه های آبان و آذر بهترین زمان برای سفر به این شهر می باشد. البته در زمان جشن سال نوی میلادی هم شرایط برای سفر به این شهر اگرچه بسیار سرد است اما به دلیل برنامه های ویژه کریسمس سرما را فراموش خواهید کرد.

اطلاعات کلی شهر میلان در ایتالیا

هزینه اقامت در شهر میلان

زمانی که شما قصد سفر به شهرهای توریستی را دارید باید بدانید که به قطع شرایط مساعدی در آن برقرار است که مسافران سالانه به این شهر سفر می نمایند. از همین رو شهر میلان در ایتالیا هم یکی از توریستی ترین شهرها است و نیازی به نگرانی بابت اقامت در این شهر نیازی نیست که داشته باشید و می توانید با توجه میزان بودجه ای که دارید در هتل ها، هاستل ها و مسافرخانه های این شهر نیز اقامت داشته باشید.

لازمه که اینو بدانید هتل هزینه اقامت در شهر میلان بسیار بالاست، این قیمت ها با نزدیک شدن موقعیت هتل به مرکز شهر افزایش بیشتری هم پیدا می نماید. اما هر چه در مرکز شهر دورتر شوید قیمت ها نیز کاهش می یابد.

گفتنی است که آژانس مسافرتی خبرنگاران در اکثر نقاط دنیا دارای امکان رزرو هتل است و همچنین شما می توانید قبل از رزرو با مشاوران این مجموعه که به طور 24 ساعته آماده ارائه مشاوره هستند جهت انتخاب هتل مورد نظرتان مشورت نمایید. در ادامه راهنمای سفر به میلان همراه ما باشید.

هتل های پیشنهادی در شهر میلان

  • هتل شاتو مونفورت | Chateau Monfort

هتل 5 ستاره پیشنهادی در راهنمای سفر به میلان، هتل شاتو مونفورت است که ساختمان آن یک کاخ قدیمی است که امروزه از آن به عنوان یک هتل 5 ستاره استفاده می نمایند. به طبع این هتل علاوه بر این که یک محل اقامتی است مکانی تاریخی و دیدنی هم به شمار می رود و به میدان سن بابیلا تنها 10 دقیقه فاصله دارد.

آدرس: Corso Concordia، 1 Piazza Tricolore

  • هتل بیوسیتی | Biocity Hotel

هتل پیشنهادی در راهنمای سفر به میلان، هتل 3 ستاره بیوسیتی است که اقامت خوب و راحتی را برای شما فراهم می آورد و به گفته بسیاری از توریست ها این هتل با توجه به هزینه کمی که بابت اقامت می گیرد این امکان را هم برایتان فراهم می آورد که بتوانید اقامت مطمئنی را هم داشته باشید.

آدرس: Via Edolo، 18، 20125 Milano، Italy

هزینه خورد و خوراک در میلان

در ادامه راهنمای سفر به میلان به حدودی از قیمت غذا در این کشور بر اساس سایت Numbeo اشاره خواهیم کرد.

برای یک وعده غذا در یک رستوران ارزان قیمت باید هزینه 15 یورو را بپردازید.

برای صرف یک وعده غذای دونفره در یک رستوران متوسط باید 50 یورو پرداخت کنید.

قیمت منوهای مک دونالد در میلان به نسبت ارزان تر است و مبلغ 8 یورو می باشد.

برای تهیه آب معدنی 1 یورو و اگر بخواهید یک فنجان قهوه میل کنید باید بابت آن 1.20 یورو بپردازید.

رستوران های پیشنهادی در میلان

  • رستوران LImmagine Ristorante Bistrot

یک کافه رستوران در شهر میلان به نام ل ایمیجین وجود دارد که برای کسانی که عاشق تنقلات هستند گزینه بسیار مناسبی است.این رستوران غذاهای خوشمزه و فضایی آرام و محبت آمیز ای دارد و همین خود دلیلی شده تا به عنوان یکی از شلوغ ترین مکان های این شهر تبدیل شود.

آدرس: Via Varesina 61

  • رستوران Ristorante Parentesi

دیگر رستوران پیشنهادی در شهر میلان رستوران شیک ایتالیایی پارنتسی است. کیفیت غذاهای این رستوران در حد عالی است و قیمتی هم برای غذاها در نظر گرفته شده نیز در سطح مناسبی واقع شده است و همه چیز در کنار هم آماده پذیرایی فوق العاده از شما می باشد.

آدرس: Via Carlo Pisacane، 40، 20129 Milano، Italy

هزینه حمل و نقل در میلان

هزینه بلیط تک سفره 1.50 یورو

هزینه بلیط ماهانه حمل و نقل 35 یورو

هزینه تاکسی زمانی درون آن می نشینید 4 یورو و به ازای هر یک کیلومتر 1.30 یورو به مبلغ اضافه می شود. اگر بخواهید تاکسی منتظر شما بماند 27 یورو باید پرداخت نمایید.

هزینه یک لیتر بنزین در این شهر 1.55 یورو

جاذبه های گردشگری در میلان

  • تابلوی شام آخر لئوناردو داوینچی

کلیسایی با آجر های نارنجی که به سبک گوتیک سانتا ماریا دل گرازیه در کورسو ماژنتا در سال 1465 ساخته شدیکی ز بزرگ ترین آثار هنری دنیا را در دل خود دارد گنبد بزرگ 6 ضلعی آن که متعلق به اوایل شروع دوره رنسانس است، توسط برامانته که به عنوان یکی از تأثیرگذارترین معماران رنسانس شناخته شده است، طراحی شده است. گنجینه این کلیسا، تابلوی شام آخر، اثر لئوناردو داوینچی را است.

  • سالن اپرا آلا اسکالا

این سالن بزرگ یکی از معتبرترین و زیباترین مراکز اجرای اپرا در دنیا به شمار می آید. این تالار میزبان اجرای مهم ترین قطعه های موسیقی و حضور موسیقی دانان، خواننده و نوازنده های بزرگ ایتالیایی و دنیای و همچنین بینندگان بی طاقت و بی شمار آنها بوده و هست. گنجایش این تالار 2800 نفر است که در کل ایتالیا، بسیار معروف است. فصل اجراها در این سالن معمولاً از اوایل ماه دسامبر شروع و تا ماه می ادامه می یابد. ضروری است بدانید پیدا کردن بلیت اجراها به همین آسانی ها امکان پذیر نیست.

آدرس: Via Filodrammatici 2

  • کلیسای آمبروز مقدس

کلیسای آمبروز، شاهکاری از هنر معماری سبک رومانسک است و در سال 368 میلادی توسط آمبروز مقدس ساخته و بنا شد. قدیس آمبروز، در میلان به دنیا آمد و از حامیان ساخت و توسعه و پیشرفت شهر میلان بود. دیدنی های زیادی در این کلیسا وجود دارد. در ابتدا، رواق بلندی شما را میخکوب خواهد نمود که متعلق به قرن 9 میلادی است. سنگ های تراش خورده تالار میانی گواه بر سبک رومانسک این کلیسا است. حتما در داخل کلیسا، منبر تراش خورده به سبک رومانسک و همچنین تابوتی که از قرن 4میلادی در زیر آن واقع شده است را ببینید. محراب بلند این کلیسا یکی از شاهکارهای هنری کارولینگین است که به سال 835 میلادی باز می شود.

  • ساختمان پیاتزا دی مرکانتی

با وجود تمام ساختمان های بلند و برج هایی که نشانی از مدرنیته بودن میلان است،اما با 5 دقیقه پیاده روی از پیاتزا دل دوئومو، می توانید جایی را پیدا کنید که شما را به میلان قرون وسطی و رنسانس یرگرداند. ساختمان پیاتزا دی مرکانتی در سال 1233 میلادی، ساختمانی زیبا در مرکز شهر میلان است. نمای این ساختمان از سنگ مرمر سیاه و سفید ساخته شده است و با کاربری دادگاه و محلی برای قضاوت ساخته شده بود.

  • محله Qaurtiere di Brera | Qaurtiere di Brera

یکی از محله های معروف شهر میلان در ایتالیا، محله بررا است. این منطقه به دلیل آموزشگاه های هنری زیبا و رستوران ها و خیابان های جذابی که دارد از معروف ترین مناطق شهر میلان است. همجنین می توانید به انواع عتیقه فروشی هایی که در خیابان های اطراف قرار دارند بروید و با قیمت مناسب خرید بنمایید.

آدرس: 20121 Milan, Metropolitan City of Milan, Italy

  • طاق صلح میلان | Arco della Pace

یکی از بناهای تاریخی و زیبای شهر است که در قرن نوزدهم میلادی به نشانه صلح در زمان جنگ ساخته شده بود و این روزها در نزدیکی بلوار اصلی شهر، در کنار پارک سمپیونه و قلعه اسفورزسکو واقع شده است، بنابراین اگر در نزدیکی این بنای دیدنی بودید، بازدید و عکاسی از آن را نباید فراموش کنید.

آدرس: Piazza Sempione، 31، 20121 Milano، Italy

  • گالری ویتوریو امانوئل دوم | Galleria Vittorio Emanuele II

این بازار که در بخش شمالی میدان دلدوئومو واقع شده است، یکی از مراکز مد در ایتالیاست و در بین مردم میلان به گالریا شهرت دارد. سقف بازار از شیشه و چدن ساخته شده است و کف آن با موزائیک های رنگی گوچک کف پوش شده است. در حال حاضر این مکان، یکی از قدیمی ترین مراکز خرید در دنیا است.

آدرس: Piazza del Duomo، 20123 Milan

  • کلیسای جامع میلان | Milan Cathedral Duomo

کلیسای جامع میلان دومین کلیسای بزرگ دنیا بعد از سن پیترز روم است. ساخت و تکمیل این کلیسا 146 متری از سال 1386 تا 1805 میلادی طول کشید. بالای ستون های مرمری این بنا حدود 40 عدد از این مجسمه ها وجود دارد. مجسمه های مرمرینی از حواریون عیسی حجاری شده است که معروفترین آن ها مجسمه مریم مقدس می باشد. از بام این کلیسای بی نهایت زیبا، می توانید تمام شهر را در زیر پایتان ببینید.

آدرس: Piazza del Duomo، 20122 Milan

مراکز خرید در شهر میلان

  • گالری ویتوریو امانوئل دوم | Galleria Vittorio Emanuele II

آدرس: Piazza del Duomo، 20123 Milan

  • مرکز خرید لاریناسنت | LA RINASCENTE

آدرس: Via Santa Radegonda، 3 | Piazza Duomo، 20121 Milan

  • مرکز خرید بونولا | bonola shopping center

آدرس: Via Quarenghi، 23 20151 Milano

راهنمای سفارت ایتالیا

  • سفارت ایتالیا در تهران

تلفن: 22047802

آدرس: خیابان آفریقا، بالاتر از تقاطع میرداماد، نبش پارک صبا، خیابان فرزان شرقی، شماره 15

  • سفارت ایران در ایتالیا

تلفن: 00390686328485

آدرس: Via Nomentana, 363, 00162 Roma, Italy

بایدها و نبایدها در شهر میلان

  • خیالتان بابت آب نوشیدنی در این شهر راحت باشد و نیازی نیست که مدام بخواهید آب معدنی تهیه کنید چرا که آب لوله کشی آن نیز تصفیه شده است.
  • از وسایل نقلیه عمومی بهره ببرید زیرا کارآمدتر و سریع تر هستند.
  • برای خرید ارزان منطقه بررا (Brera) را انتخاب کنید. این منطقه محلی برای ارائه محصولات از برندهای کمتر شناخته شده ولی باکیفیت و شیک است.
  • رستوران های حوالی این منطقه، رستوران های توریستی است و قیمت های بسیار بالایی دارد. کافی است کمی از این منطقه دور شوید تا رستوران های بومی تر و ارزان تر را پیدا کنید.
  • با استفاده از این سرویس ها هزینه حمل و نقل تان کاهش می باید و یک راستا را با چند نفر اشتراکی طی می کنید و کرایه را تقسیم می کنید.
  • سعی کنید حتما نرم افزار اوبر را نصب کنید تا بتوانید به راحتی تاکسی بگیرید.
  • سعی کنید در مکان های عمومی لباس های کوتاه و نامناسب نپوشید.
  • هنگام سوار شدن به تاکسی توجه داشته باشید که از تاکسی متر استفاده کند.
  • جهت اطلاع از شرایط اخذ ویزای این کشور می توانید راهنمای سفارت به ایتالیا را در مجله گردشگری خبرنگاران مطالعه کنید.
منبع: الی گشت
انتشار: 9 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 642

به "راهنمای سفر به میلان در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به میلان در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید