دستفروشان سیار غذا تحت نظارت هیچ صنفی نیستند، شهرداری در برخورد کم کاری می نماید

به گزارش مجله ستاره، رئیس اتحادیه اغذیه فروشان مواد غذایی تهران گفت: دستفروشان سیار غذا تحت نظارت هیچ صنفی نیستند و شهرداری باید با آنان به عنوان سد معبر برخورد کند.

دستفروشان سیار غذا تحت نظارت هیچ صنفی نیستند، شهرداری در برخورد کم کاری می نماید

اسداله احمدی شهریور رئیس اتحادیه اغذیه فروشان مواد غذایی تهران در تبادل نظر با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، در مورد دستفروشان اغذیه گفت: این نوع اغذیه فروشی مورد تایید صنف ما نیست و متاسفانه ابزار و اختیاری برای مبارزه و برخورد نداریم.

وی ادامه داد: این دستفروشان سیار تحت نظارت هیچ صنفی نیستند و معین نیست که مواد اولیه غذایی خود را از کجا تهیه می نمایند البته که اغلب در زیرزمین های منازل و در مکان های غیر بهداشتی است.

احمدی شهریور توضیح داد: تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که از مردم درخواست کنیم از این افراد خرید ننمایند تا به سلامت خودشان ضربه نزنند چراکه قطعا اگر مکان معینی داشتند ما به وسیله اداره اماکن آنان را پلمپ می کردیم اما حال تنها تنها راه این است که همشهریان عزیز از مواد غذایی این دستفروشان استفاده نمایند؛ واقعا معلوم نیست این مواد چگونه تهیه شده اند.

رئیس اتحادیه اغذیه فروشان مواد غذایی تهران اضافه نمود: واقعا نمی گردد در فرایند تهیه این مواد غذایی نظارتی داشت، زیرا زمانی که این سودجویان در منزلشان این مواد را تهیه می نمایند کسی از لحاظ بهداشتی ناظر بر عملکرد آنان نیست.

احمدی شهریور بیان نمود: تنها کاری که می گردد برای جمع آوری این افراد کرد این است که شهرداری با آنان به عنوان سد معبر برخورد کند، اما بعضی اوقات هم متاسفانه شاهد این هستیم که مسولان برخورد با سد معبر هم با دریافت وجه نقد کاری به کار دستفروشان غذا ندارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 797

به "دستفروشان سیار غذا تحت نظارت هیچ صنفی نیستند، شهرداری در برخورد کم کاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستفروشان سیار غذا تحت نظارت هیچ صنفی نیستند، شهرداری در برخورد کم کاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید