در تعریف رنگبندی شهرها، رنگی به نام سیاه نداریم

به گزارش مجله ستاره، خبرنگاران/اصفهان سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: در تعریف رنگبندی شهرها رنگی به نام سیاه نداریم و طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا فقط چهار رنگ قرمز، نارنجی، زرد و آبی برای توصیف رنگ هر شهر وجود دارد.

در تعریف رنگبندی شهرها، رنگی به نام سیاه نداریم

حجت الله غلامی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه رنگبندی استان اصفهان از نظر شیوع ویروس کرونا تغییر خاصی نکرده است، اظهار کرد: در تعریف رنگبندی شهرها رنگی به نام سیاه نداریم و طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا فقط چهار رنگ قرمز، نارنجی، زرد و آبی برای توصیف رنگ هر شهر وجود دارد. منتها تعداد ابتلا در بعضی از شهرها از حد قرمز عبور می نماید که باز هم در تعریف رنگ شهر مورد نظر قرمز را به کار می بریم.

وی اضافه کرد: اداره صمت، اتاق اصناف، اتحادیه ها، شهرداری و گشت انتظامات، بهداشت و درمان و بازرسی استانداری به شکل همه جانبه فعال شده اند تا محدودیت های طرح جامع هوشمند به بهترین شکل اجرا گردد که پیش بینی می کنیم هفته آینده شرایط استان بهتر گردد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، گفت: مشاغل گروه یک باید ساعت 21:30 فعالیت خود را متوقف نمایند و در صورتی که از این قانون تخطی نمایند مغازه آنان 15 روز پلمب می گردد. البته این قانون شامل داروخانه ها و خدمات وابسته به بهداشت و درمان نمی گردد.

غلامی توضیح داد: اداره صمت هفته گذشته 20150 واحد را مورد بازدید قرار داده است که از این تعداد 150 واحد پلمب شده اند و مابقی اخطار شفاهی و کتبی گرفته اند. ماموران شهرداری ها نیز در سطح استان به شدت از تردد در پارک ها و بوستان ها جلوگیری می نمایند.

وی اضافه کرد: هم اکنون 33 دوربین ثابت در سطح شهر اصفهان و 440 دوربین نظارت تصویری نیز در مرکز کنترل ترافیک شهرداری فعال است تا خودروهایی که تردد شبانه و طرح زوج و فرد را نقض می نمایند جریمه نمایند. همچنین در شبکه راه های استان اصفهان 130 دوربین فعال شده که تمام خودروهای غیر بومی را رصد می نمایند. با فعال شدن سیستم نظارت تصویری در راه های استان و کلان شهر اصفهان حجم ترددها کاهش می یابد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، اعلام کرد: هم اکنون 20 شهرستان استان در شرایط قرمز، 3 شهرستان در شرایط نارنجی و یک شهرستان نیز در شرایط زرد واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1591

به "در تعریف رنگبندی شهرها، رنگی به نام سیاه نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در تعریف رنگبندی شهرها، رنگی به نام سیاه نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید