خدمت رسانی 140 مرکز نیکوکاری در استان تهران به نیازمندان

به گزارش مجله ستاره، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه هم اکنون 140 مرکز نیکوکاری در استان مشغول خدمت رسانی نیازمندان است، گفت: 14 هزار و 647 نفر از نیازمندان از خدمات این مراکز بهره مند می شوند.

خدمت رسانی 140 مرکز نیکوکاری در استان تهران به نیازمندان

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا شاهجانی با اشاره به اینکه 10 مرکز نیکوکاری در مناطق مختلف استان تهران آماده افتتاح هستند، بیان نمود: تعداد این مراکز تا سرانجام امسال به 346 مرکز می رسد که بعضی از این مراکز در روستاها و بعضی ویژه بانوان است.

وی به مراکر نیکوکاری ویژه بانوان اشاره و اضافه نمود: هم اکنون شش مرکز نیکوکاری با مدیریت بانوان در استان تهران فعالیت دارند که این مراکز در شهرستان های ورامین، شهر قدس، ملارد و در تهران در ادارات کمیته امداد مناطق 4، 8 و 12 قرار دارند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران هدف از راه اندازی مراکز نیکوکاری را شناسایی نیازمندان و متمکنین هر محله و برآوردن نیازها و مسائل فقرا توسط افراد توانمند بیان نمود و گفت: هم اکنون سه مرکز نیکوکاری روستایی نیز در شهرستانهای فیروزکوه، دماوند، و پاکدشت مشغول ارائه خدمت به نیازمندان هستند.

شاهجانی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری در زمینه های مختلف بهداشتی، درمانی، رفاهی، آموزشی، تجهیزاتی، یاری هزینه خرید جهیزیه و اقتصادی به نیازمندان خدمات ارائه می دهند، اضافه نمود: این مراکز توسط مردم اداره می شوند و به صورت محله محور با هدف نهادینه سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری فعالیت می نمایند.

وی با اشاره به اینکه 14 هزار و 647 نیازمند در استان از ابتدای امسال تا کنون از خدمات مراکز نیکوکاری بهره مند شدند، بیان نمود: مردم نوع دوست و خیر استان تهران از ابتدای امسال تاکنون 30 میلیارد و 670 میلیون تومان برای امور نیازمندان به مراکز نیکوکاری یاری کردند.

شاهجانی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری با موضوع مساجد در محله ها فرهنگ نوع دوستی را گسترش می دهند، تاکید نمود: در مراکز نیکوکاری اطلاعات نیازمندان و نیکوکاران محرمانه هستند و یاری های جمع آوری شده دراین مراکز با حفظ عزت نفس و کرامت نیازمندان بدون بروکراسی اداری بین آن ها توزیع می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 308

به "خدمت رسانی 140 مرکز نیکوکاری در استان تهران به نیازمندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمت رسانی 140 مرکز نیکوکاری در استان تهران به نیازمندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید