خبرگزاری فرانسه: مقررات منع آمد و شد در فرانسه تمدید می گردد

به گزارش مجله ستاره، خبرگزاری فرانسه به نقل از نهاد ریاست جمهوری فرانسه از تمدید مقررات منع آمد و شد در این کشور به منظور مقابله با شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا اطلاع داد.

خبرگزاری فرانسه: مقررات منع آمد و شد در فرانسه تمدید می گردد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، خبرگزاری فرانسه روز چهارشنبه به نقل از نهاد ریاست جمهوری فرانسه بیان نمود که در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا مقررات کنونی منع آمد و شد در این کشور -که هفته آینده انتها می یابد- بار دیگر تمدید خواهد شد.

نهاد ریاست جمهوری فرانسه درباره اینکه مدت زمان تمدید مقررات منع آمد و شد در این کشور چقدر خواهد بود اطلاعاتی منتشر نکرده است اما گفته است که دوشنبه آینده امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در این مورد با مردم این کشور صحبت خواهد نمود.

بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده از سوی وزارت بهداشت فرانسه، تا به امروز حدود 113 هزار نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد بیش از 10800 نفر جان باخته اند.

دولت فرانسه در اواسط ماه مارس (اواخر اسفندماه) به دنبال تشدید بحران کرونا در این کشور به مدت 15 روز مقررات منع آمد و شد بیان نمود و در انتها این مدت نیز بار دیگر مقررات منع آمد و شد را تا روز 15 آوریل (27 فروردین) تمدید کرد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 913

به "خبرگزاری فرانسه: مقررات منع آمد و شد در فرانسه تمدید می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرگزاری فرانسه: مقررات منع آمد و شد در فرانسه تمدید می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید