آمریکا 24 دروغ کرونایی علیه چین گفته است

به گزارش مجله ستاره، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه چین با انتشار گزارشی 30 صفحه ای تحت عنوان دروغ ها و افسانه های باورنکردنی درباره چین، به روایت های جعلی کاخ سفید و رسانه های آمریکایی درباره نقش پکن در شیوع بیماری کرونا، واکنش نشان داد.

آمریکا 24 دروغ کرونایی علیه چین گفته است

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

این گزارش به 24 دروغ آمریکا تحت عناوینی چون منشاء پیدایش کووید 19، پنهانکاری اطلاعاتی، شفافیت چین و بازیچه قرار دادن سازمان بهداشت جهانی پرداخته است.

لازم به ذکر است دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در نخستین مرحله از اتهامات خود علیه چین، این کشور را به مخفی کاری درباره تعیینات ویروس کرونا و نحوه انتقال آن از انسان به انسان متهم کرد و بعدها مدعی شد سازمان بهداشت جهانی نیز در این راستا، با پکن همدستی نموده است.

در مراحل بعد، ادعا شد که کووید 19 از یکی از آزمایشگاه های چین به بیرون درز پیدا نموده و اینکه چین با دموکرات ها همدست شده تا کارزار انتخاباتی ترامپ را مختل کند!

این اتهام ها حتی بعد از آنکه تعیین شد کرونا از اروپا به آمریکا انتقال پیدا نموده و همه گیر شدن آن در آمریکا، کار چینی ها نبوده، ادامه پیدا کرد.

شدت اتهام ها به حدی است که بعضی گزارش های محرمانه از احتمال درگیری نظامی آمریکا و چین در ادامه این فرایند، خبر می دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 989

به "آمریکا 24 دروغ کرونایی علیه چین گفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا 24 دروغ کرونایی علیه چین گفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید