خبرنگاران بیمارستان صحرایی ارتش آماده ارایه خدمات به مردم مراغه است

به گزارش مجله ستاره، مراغه - خبرنگاران - فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه از شروع رزمایش با ولایت تا شهادت قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا در مراغه اطلاع داد و گفت: در راستای این رزمایش، بیمارستان صحرایی با ظرفیت 50 تخت آماده ارایه خدمات به مردم منطقه است.

خبرنگاران بیمارستان صحرایی ارتش آماده ارایه خدمات به مردم مراغه است

صادق نوری روز یک شنبه حاشیه این رزمایش به خبرنگار خبرنگاران گفت: این رزمایش در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و برای مقابله با کرونا، از سوی گروه یازده توپخانه، پشتیبانی و گروهان کامل جنگ نوین شروع شده است.

وی گفت: بیمارستان صحرایی نیز با ظرفیت های جراحی محدود، تشخیص و پایش بیماری و گروه ضدعفونی نماینده و گندزدایی فعالیت خود را همزمان با این رزمایش شروع نموده و با ظرفیت 70 درصدی کادر درمانی پادگان در خدمت مردم مراغه خواهد بود.

نوری اضافه نمود: ارتش همیشه در خدمت مردم بوده و امروز نیز برای مقابله با کرونا با هماهنگی فرمانداری و علوم پزشکیف پای کار است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه نیز گفت: خوشبختانه ارتش با 2 پایگاه و بیمارستان 50 تختخوابی در هر نقطه ای از شهرستان احتیاج باشد حضور پیدا خواهد نمود.

حمید شکری اضافه نمود: برای مقابله با بیماری کرونا، مشارکت و همراهی مردم لازم است و مردم با ماندن در خانه می توانند به قطع زنجیره شیوع کرونا یاری نمایند.

وی گفت: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان پای کار هستند و در کوشش برای برطرف کمبودهای بهداشتی و درمانی در شهرستان هستند.

شهرستان مراغه با حدود 268 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 849

به "خبرنگاران بیمارستان صحرایی ارتش آماده ارایه خدمات به مردم مراغه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیمارستان صحرایی ارتش آماده ارایه خدمات به مردم مراغه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید