خبرنگاران بارش های بهاری در نوار شمالی کشور ادامه دارد

به گزارش مجله ستاره، تهران - خبرنگاران - سازمان هواشناسی از ادامه بارش های بهاری در نوار شمالی اطلاع داد و خاطرنشان کرد: امروز سامانه بارشی در بخش های سواحل شمالی به سمت شرق فعال است و استان های مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارانی می گردد.

خبرنگاران بارش های بهاری در نوار شمالی کشور ادامه دارد

به گزارش خبرنگاران و بر اساس اعلام این سازمان، فردا (دوشنبه)، بارش ها ضعیف می گردد و تنها در شمال غرب و گاهی بخش های شمالی کشور بارش های پراکنده را خواهیم داشت.

سازمان هواشناسی همچنین از وزش باد شدید در بخش هایی از کشور برای ساعات آینده اطلاع داد و گفت: خروجی مدل های وزش باد در بخش هایی از مرکز، شمال شرق، شرق، جنوب شرق و بخش هایی از خلیج فارس نشان می دهد که وزش باد شدید، گاهی گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا را هم به همراه خواهد داشت.

این سازمان پیش بینی کرد که به سبب وزش باد شدید با سرعت 60 تا 110 کیلومتر در بخش هایی از کشور روی خواهد داد؛ خلیج فارس نیز امروز و فردا به دلیل وزش همین بادهای شدید طوفانی است که باید از تردد با شناورهای سبک اجتناب گردد.

این سازمان برای امروز کاهش دما را در بخش های شمال و شمال غرب، بین 6 تا 10 درجه پیش بینی و گفت: این کاهش دما از نواحی شمالی آغاز می گردد و به سمت شمال شرق و به تدریج به شرق کشور ادامه پیدا می نماید.

البته در شمال شرق و شرق کشور، کاهش دما بیشتر است و بین 8 تا 15 درجه کاهش دما را خواهیم داشت، این کاهش دمای محسوس طی امروز و فردا، در بخش های شمالی کشور نیز ادامه خواهد داشت.

برای تهران نیز در ارتفاعات افزایش ابر و در ساعاتی، وزش باد شدید را خواهیم داشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1550

به "خبرنگاران بارش های بهاری در نوار شمالی کشور ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بارش های بهاری در نوار شمالی کشور ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید