حوزه گردشگری مشگین شهر رشد 10 برابری یافته است

به گزارش مجله ستاره، نماینده مردم گرمی و مغان در مجلس شورای اسلامی گفت: حوزه گردشگری شهرستان مشگین شهر رشد 10 برابری یافته است.

حوزه گردشگری مشگین شهر رشد 10 برابری یافته است

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، میرحمایت میرزاده ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار گرمی که در محل فرمانداری گرمی برگزار گردید گفت: انتخاب ابراهیم امامی به نفع شهرستان گرمی تمام خواهد شد و این موضوع را نیز باید در نظر داشت که میرعلی رحیمی زاد نیز با تمام توان برای توسعه شهرستان کوشش کرد.

وی اضافه نمود: با توجه به کوشش امامی هم اکنون حوزه گردشگری مشگین شهر 10 برابر توسعه یافته و فرماندار جدید از شهری بزرگتر و با امکانات بیشتر به گرمی آمده است تا بتوانیم این شهرستان را در راستا رشد و توسعه قرار دهیم و برای تحقق این امر از فرماندار جدید میخواهم در شهرستان گرمی یک طرحی عملیاتی گردد که در تاریخ نام امامی جاودانه بماند.

نماینده مردم گرمی و مغان در مجلس شورای اسلامی گفت: بعضی حرف و حدیثهای مطرح شده در رسانه های مجازی و شبکه های اجتماعی در طرح مباحث نیروی بومی و غیربومی بودن فرماندار جدید درست نبوده و راه انداختن این موضوع برای آینده شهرستان خطرناک است.

میرزاده توضیح داد: هدف ما جلب رضایت عموم مردم و تامین امکانات برای آنان است که بایستی تمام کوشش ما نیز بر این اساس باشد و من تا به امروز برای پست و سمت به هیچ کسی هیچ قولی نداده ام و تا به امروز کسی از اطرافیانم ادعای پستی از من نداشته است.

ابراهیم امامی، سرپرست فرمانداری گرمی نیز در این آیین گفت: دولت هرجا صلاح بداند، تمام کوشش خود را بکار خواهم گرفت و به عنوان عضوی از شهرستان گرمی بدون پرداختن به مسائل حاشیه ای، برای توسعه این شهرستان کوشش می کنم تا بتوانم وظیفه خود را به خوبی انجام داده و دین خود را به عموم مردم این شهرستان ادا کنم.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 711

به "حوزه گردشگری مشگین شهر رشد 10 برابری یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حوزه گردشگری مشگین شهر رشد 10 برابری یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید