حمایت از شرکت های فعال در فراوری پرنده های غیرنظامی ، ارائه تسهیلات به شرکت های دانش بنیان دریایی

به گزارش مجله ستاره، مدیرعامل شرکت صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته با بیان اینکه از شرکت های فعال در حوزه صنایع دریایی و کشتی، حمایت می کنیم، گفت: شرکت هایی که در هوافضا و پرنده های غیرنظامی فعال هستند، نیز از تسهیلات ما بهره می گیرند.

حمایت از شرکت های فعال در فراوری پرنده های غیرنظامی ، ارائه تسهیلات به شرکت های دانش بنیان دریایی

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی دریایی جمهوری اسلامی ایران در بندر عباس پایتخت دریایی ایران در حال برگزاری است.

در حاشیه این نمایشگاه مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته گفت: در این نمایشگاه تفاهم نامه ای با رئیس دانشگاه هرمزگان و ریاست پارک فناوری این استان مبنی بر استفاده از یاری ها و تسهیلات ما برای پیشبرد اهداف شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها و شرکت های فناور منعقد نموده ایم.

رضا نقی پوراصل با بیان اینکه رسالت شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته طبق اساسنامه حمایت از مجموعه ها و شرکت های فناور و دانش بنیان است، گفت: طبق آنچه قانون بر عهده ما گذاشته است، در ارائه تسهیلات، صدور ضمانت نامه خدمات کارشناسی و سرمایه گذاری های ریسک پذیر مکلف و موظف هستیم، از شرکت های دانش بنیان حمایت کنیم.

وی تأکید کرد: عمده این شرکت ها باید در حوزه صنایع پیشرفته فعال باشند. صنایع پیشرفته شامل 13 سرفصل است که طبق اساسنامه این وظیفه بر عهده ما است تا از آن ها حمایت کنیم.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته اضافه نمود: این شرکت ها باید دارای این سرفصل ها باشند که در این باره می توان به مواردی نظیر زیست فناور بودن، نانو، میکروالکترونیک، پلیمر، هوافضا، مواد و سایر صنایع که طبق تشخیص وزارت صنعت و معدن و تجارت که به عنوان صنایع پیشرفته شناخته شده باشند که در این راستا ما مکلف به حمایت هستیم.

نقی پور اصل اضافه نمود: در حوزه صنایع دریایی بخش عمده ای از فعالیت ها در قالب صنایع پیشرفته است که ما این حمایت ها را از آن ها انجام می دهیم.

وی اعلام کرد: در حوزه صنایع دریایی امروز بسیاری از رادار ها و همچنین بخش های مختلف مربوط به کشتی جزو صنایع پیشرفته محسوب می شوند.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته اضافه نمود: آمادگی داریم در حوزه صنایع دریایی از شرکت های دانش بنیان حمایت کنیم.

وی تأکید کرد: شرکت های مختلفی که اکنون در حوزه صنایع دریایی نیز فعال هستند، مجهز به آخرین دستاورد ها و صنایع های تک با فناوری پیشرفته هستند و ما می توانیم در کنار این شرکت ها قرار بگیریم، ضمن آنکه جوانان در کنار شرکت های دانش بنیان همین قطعاتی را تهیه می نمایند که در صنعت به کار گرفته می گردد.

وی تأکید کرد: از شرکت هایی که در حوزه هوافضا و پرنده های غیرنظامی فعال هستند، نیز حمایت می کنیم و تعهدات و قرارداد های خوبی با ذی نفعان در این حوزه داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 598

به "حمایت از شرکت های فعال در فراوری پرنده های غیرنظامی ، ارائه تسهیلات به شرکت های دانش بنیان دریایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از شرکت های فعال در فراوری پرنده های غیرنظامی ، ارائه تسهیلات به شرکت های دانش بنیان دریایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید