حاجیلو: اگر قائدی بطری را پرتاب می کرد، الان به تهران بازگشته بود، مگر می گردد به جای تیام با الحاجی گرو قرارداد بست، یک خرابه را تحویل نفر بعدی دادند

به گزارش مجله ستاره، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: مهدی قائدی پس از تعویضش مقابل نفت مسجد سلیمان هیچ عکس العملی نشان نداده است.

حاجیلو: اگر قائدی بطری را پرتاب می کرد، الان به تهران بازگشته بود، مگر می گردد به جای تیام با الحاجی گرو قرارداد بست، یک خرابه را تحویل نفر بعدی دادند

به گزارش خبرنگاران، اصغر حاجیلو درباره آخرین وضعیت تیم استقلال پیش از مصاف با نفت مسجد سلیمان گفت: خوشبختانه شرایط روحی بچه ها خوب است. در بازی جام حذفی گرفتار نتایج دیدارهای گذشته مان شدیم. متأسفانه تیم ما در بازی های قبل نتوانسته بود طرفداران را خوشحال کند و همین دلیل به آنها احساس دین می کردیم.

وی اضافه نمود: گلی که در بازی جام حذفی مقابل نفت مسجد سلیمان به ثمر رساندیم آنقدر مهم بود که احساس کردم قهرمان لیگ برتر با قهرمان جام حذفی گردیده ایم. خوشحالم از این نقطه حساس عبور کردیم و بعد از آن مسابقه هم شرایط بچه ها بهتر گردیده و در تمرین روز گذشته هم شرایط وضعیت بهتری داشتند. یک یا دو بازیکن مصدوم داریم به طور مثال روزبه چشمی و خسرو حیدری مصدومان ما هستند اما بازیکنان ارزشمند و بزرگی داریم که می توانند جای آنها را پر نمایند. ان شاءالله بازی روز شنبه مقابل نفت مسجد سلیمان را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا در ادامه با کار سنگینی که در لیگ برتر داریم بتوانیم موفق شویم. ما با وجود اینکه در خانه حریف بازی می کنیم اما احتیاجمان به سه امتیاز این مسابقه بیشتر از تیم نفت است و ان شاءالله باید بتوانیم با پیروزی در این دیدار راهمان را هموار کنیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در واکنش به این موضوع که مهدی قائدی پس از تعویض در دیدار استقلال در جام حذفی در اعتراض به تصمیم شفر بطری آب معدنی را به زمین کوبیده است، گفت: قائدی چنین کاری ننموده است. از زمانی که این بازیکن تعویض شد تا وقتی روی نیمکت بنشیند من او را نگاه کردم چنین اتفاقی نیفتاد مطمئن باشید اگر این رخ داده بود قائدی باید به تهران بازمی گشت.

حاجیلو در ادامه در واکنش به این موضوع که به نظر می رسد بازیکنانی مانند مهدی قائدی احتیاج به مشاوره و کنترل بیشتری دارند گفت: من از اینکه به استقلال باز گشته ام خوشحالم اما نگاه و سلیقه من شاید با برخی از چیزها متفاوت باشد. به همین خاطر هم اذیت می شوم و درد می کشم. من یک سال پیش در یک نظر کارشناسی به مدیرعامل وقت استقلال گفتم مواظب قائدی باشد تا سرنوشتی مانند مجاهد خذیراوی پیدا نکند.اما به جای اینکه بازیکنی که وارد استقلال می گردد را تربیت کنیم آن را بزرگ و بلد می کنیم. شاید برخی از جوان ها ظرفیت و فرهنگ این را ندارند که خودشان را با این شرایط تطبیق دهند. ما الان بازیکنی به نام رضا آذری داریم که از تیم های پایه استقلال با خود من کار نموده است.شما باید از نزدیک او را ببینید. نوع تربیت او با بازیکنانی که به تازگی به استقلال می آیند متفاوت است اما متأسفانه نام برخی ها را در بوق و کرنا می کنیم و شاید من و شما هم باشیم ظرفیت این موضوع را نداشته باشیم.

وی در گفت وگو با برنامه رادیویی تهران ورزشی توضیح داد: ما وقتی بازیکنی را جذب می کنیم نگاه به فرهنگ و اینکه آیا در طول زندگی اش یک کتاب خوانده یا نه نمی کنیم نه اینکه بخواهم در مورد قائدی این حرف ها را بزنم این بازیکن احتیاج به رسیدگی بیشتری دارد و از روزی که من به استقلال آمدم بسیار حواسم به او بوده است. در بازی با نفت مسجد سلیمان هم ما به او احتیاج داشتیم و از زمانی که وارد زمین شد یاری زیادی به تیم ما کرد اما این دلیل نمی گردد هر بازیکنی که خوب بازی کند هر کاری که دلش می خواهد انجام بدهد. از روزی که به استقلال آمدم به بازیکنان گفتم این تیم با همه جا فرق می نماید و اگر مردم به شما اهمیت می دهند و بزرگتان می نمایند از شما انتظار هم دارند. قائدی در بازی با مسجد سلیمان تعویضش اجباری بود چون وریا غفوری اخراج شد. من هم تا زمانی که روی نیمکت نشست حواسم به او بود هیچ عکس العملی نشان نداد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد ناراحتی طرفداران استقلال از نتایج این تیم و مقایسه آن با عملکرد خوب تیم پرسپولیس در چند وقت گذشته گفت: من قلبا می گویم ما هیچ کدام در این مجموعه لیاقت طرفداران را نداریم تعارف هم ندارم. وقتی من گریه طرفدارانمان را می بینم به خودم می گویم چطور نمی گردد این همه عشق به استقلال داشت و چه مسئولیت سنگینی داریم. نمی خواهم از فتحی دفاع کنم اما از زمانی که او آمده به گذشته باشگاه کاری نداشته ضمن اینکه کمیته معین وضعیت هم تیم ما را مجبور نموده بود بدهی فصل گذشته خود را پرداخت کند. این هم که الان شما می گویید پرسپولیس با آن بضاعت با قلبش بازی نموده و اگر ما نمی توانیم این کار را انجام دهیم باید فکری عاجل به حال تیم مان کنیم.

حاجیلو ادامه داد: نمی گردد فقط حرف زد و عمل نکرد. من یک عمر با قلبم در این تیم بازی کردم و نمی توانم الان مثل یک کارمند باشم طرفداران با برد و باخت استقلال می میرند. به خدا می گویم کسانی که در این تیم مسئولیت داشتند و پدر تیم را درآوردند را چکار کند چطور می توانند الان راحت باشند. آیا یک بار از خودشان نمی پرسند چطور این تیم را به اینجا رساندند؟

وی در پاسخ به این پرسش که منظورش از این افراد چه کسانی هستند گفت: همه می دانند من چه کسانی را می گویم. مگر می گردد به جای بازیکنی مثل تیام که 20 هزار دلار می خواست الحاجی گرو که یک هزارم تیام هم نیست قرارداد بست. مگر می گردد بازیکنانی مثل نورافکن، حسینی و ابراهیمی را از دست داد و به جای آنها با بازیکنانی که نمی دانند در این باشگاه چه خبر است قرارداد بست. مدیرعامل باشگاه دارد دیوانه می گردد! او از استقلالی های قدیمی و دلسوز است و کوشش می نماید پول بچه ها را به موقع پرداخت کند. ما بارها جلسه داشتیم واقعا باید در مورد یک چیزهایی تصمیم گیری گردد.

وی ادامه داد: ما باید با قلب مان بازی کنیم. طرفدار ما را به خوبی می شناسد و می داند چه کسی با قلبش بازی می نماید و چه به دنبال برطرف مسئولیت و سرانجام 90 دقیقه بازی است. بازیکن حرفه ای باید مسئولیت پذیر باشد. کسانی که قبلا در باشگاه بودند فقط به خاطر کسب و کار آمدند و الان رفته اند و هیچ کس نیست از آنها بپرسد چطوربازیکنی را با یک دعوت نامه به ایران کشیدید و بعد در تست های پزشکی مردود گردیده و بعد از آن با همان دعوت نامه به اف ای سی شکایت نموده و باشگاه را 35 هزار دلار جریمه نموده است. آن افراد اکنون باید جوابگو باشند اما هیچ کس نیست از آنها چیزی بپرسد. یک خرابه را تحویل نفر بعدی دادند من الان سرپرست تیم هستم اما اگر نتوانم کار کنم خداحافظی می کنم. اگر حرفی هم می زنم دلم می سوزد اما مطمئنم تیم ما در آینده بهتر می گردد و طرفداران تیم متفاوتی از استقلال خواهند دید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 66

به "حاجیلو: اگر قائدی بطری را پرتاب می کرد، الان به تهران بازگشته بود، مگر می گردد به جای تیام با الحاجی گرو قرارداد بست، یک خرابه را تحویل نفر بعدی دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاجیلو: اگر قائدی بطری را پرتاب می کرد، الان به تهران بازگشته بود، مگر می گردد به جای تیام با الحاجی گرو قرارداد بست، یک خرابه را تحویل نفر بعدی دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید