جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های همدان از استاندار برای شرکت در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی دعوت کرد

به گزارش مجله ستاره، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های همدان با صدور نامه ای از استاندار این استان، برای شرکت در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی دعوت به عمل آورد.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های همدان از استاندار برای شرکت در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی دعوت کرد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های بوعلی سینا، آزاد، علوم پزشکی و فرهنگیان همدان در نامه ای خطاب به سیدسعید شاهرخی، استاندار همدان از ایشان برای شرکت در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی دعوت کرد.

در این نامه آمده است:

احتراما، نظر به برکناری جناب آقای حسین افشاری فرماندار محترم شهرستان همدان و معاونین ایشان که باتوجه به عملکرد قابل قبول برای برطرف مسائل مردم که جز فرمانداران نمونه استان همدان محسوب میشدند و با توجه به قانون مدیریت خدمات کشوری بایستی عدله صحیح برای این امر وجود داشته باشد که عزل یا نصب با قوانین مغایرت نداشته باشد.

حال آنکه دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شورای شهر پیش رو میباشد و تمامی افراد معارفه شده جز افراد تاثیر گزار در فرایند انتخابات میباشند، سوالات قشر جوان و دانشگاهی به چنین تصمیمی که جریان سیاسی همدان را تحت شعاع خود قرارداده، بی جواب مانده است.

باتوجه به اینکه به نظر می آید نوعی چیدمان در اعضای فرمانداری برای انتخابات 1400 ایجاد شده است و این نگاه تصویری زشت از مسئولین جمهوری اسلامی ایران به نمایش میگذارد در جهت پاسخگویی به سوالات و ابهامات، جامعه اسلامی دانشجویان به نمایندگی از قشر فرهیخته و نخبگانی همدان، از حضرتعالی دعوت بعمل میاورد تا پیرو این موضوع به ارائه پاسخ به دانشگاهیان و مردم دلیر شهر همدان بپردازید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1386

به "جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های همدان از استاندار برای شرکت در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی دعوت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های همدان از استاندار برای شرکت در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی دعوت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید