تکرار سناریوی تجاوز گروهی در هند

به گزارش مجله ستاره، خبرنگاران : چند هفته پس از تجاوز گروهی به زنی در هند که اعتراضات سراسری را در پی داشت بار دیگر چند جنایتکار به زنی هندی تجاوز کردند.

تکرار سناریوی تجاوز گروهی در هند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسکای نیوز، شش مرد به اتهام تجاوز به یک زن در اتوبوسی در پنجاب هند دستگیر شده اند.

قربانی عصر روز آدینه برای دیدار با اقوام خود راهی روستایی دیگر بود که توسط متهمین ربوده شده و مورد تجاوز جنسی نهاده شد. پنج مرد با همدستی راننده و یاری راننده، این زن جوان را مورد آزار و اذیت قرار داده و صبح روز بعد او را در حوالی روستای محل سکونت اقوامش رها کردند.

راج جیت سینگ، افسر پلیس محلی، بیان کرد، شش مرد به اتهام ربودن این زن 29 ساله در شب 11 ژانویه و تجاوز به وی در مکانی نامعلوم بازداشت شده اند. نفر هفتم هنوز فراری است.

وی اضافه کرد، این زن پس از ربوده شدن به صورت وحشیانه ای طی شب مورد تجاوز این هفت نفر واقع شده است.

این حمله چندین هفته پس از آن روی داد که جنایتکاران هندی یک زن 23 ساله را در اتوبوسی در دهلی مورد تجاوز قرار داده و به قتل رساندند. این حادثه باعث بروز اعتراضات گسترده در سراسر هندوستان علیه خشونت علیه زنان شد.

روز دوشنبه، 5 متهم به تجاوز 16 دسامبر در دادگاه حاضر شدند. در صورت اثبات اتهام، این افراد ممکن است با مجازات مرگ روبرو گردند. متهم ششم، که تنها 17 سال دارد، در دادگاه ویژه نوجوانان مورد محاکمه قرار خواهد گرفت.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 507

به "تکرار سناریوی تجاوز گروهی در هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکرار سناریوی تجاوز گروهی در هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید