توخل: حتی یک بازیکن پاری&zwnjسن&zwnjژرمن هم حق ندارد تصور کند که ما صعود کرده&zwnjایم

به گزارش مجله ستاره، سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن درباره عواقب ساده پنداشتن صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از پیروزی 3 بر یک در خانه منچستریونایتد هشدار داد.

توخل: حتی یک بازیکن پاری&zwnjسن&zwnjژرمن هم حق ندارد تصور کند که ما صعود کرده&zwnjایم

به گزارش خبرنگاران، توماس توخل پس از پیروزی 3 بر یک شب گذشته (چهارشنبه) مردانش در خانه منچستریونایتد در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و صدرنشینی آنها در جدول گروه H، در مورد ساده فرض کردن صعود به مرحله بعدی به شاگردانش هشدار داد.

پاری سن ژرمن با یک تساوی از بازی خانگی بعدی اش مقابل استانبول باشاک شهیری که حذفش قطعی شده و شانس برای رفتن به لیگ اروپا هم ندارد، می تواند صعودش را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کند، هدفی که برای نایب قهرمان فصل گذشته رقابت ها آسان به نظر می رسد. توماس توخل اما درباره ساده فرض نموده این کار به مردانش هشدار داد.

توخل گفت: تقریباً صعود نموده به معنای صعود نموده نیست. چیزی به عنوان تیم تقریباً صعود نموده وجود ندارد. درست است که ما گام بلندی برای صعود برداشتیم اما من نمی خواهم که حتی یک نفر در تیمم فکر کند که الان صعود ما قطعی شده است. باید آخرین قدم را هم برداریم و به همین دلیل باید با همان ذهنیتی بازی کنیم که امشب بازی کردیم.

توخل درباره اینکه آیا اخراج فِرد از منچستریونایتد در دقیقه 70 یا تغییرات تاکتیکی تیم او تفاوت دو تیم را رقم زد، گفت: گفتنش سخت است. ما با سیستم 3-3-4 بازی را خیلی قدرتمندانه شروع کردیم و توپ را تحت کنترل مان داشتیم. بعد از گل اول، نتوانستیم خودمان را با شرایط جدید بازی تطبیق دهیم به همین دلیل به اندازه کافی حرکت نمی کردیم و اعتماد به نفس مان و تملک مان بر توپ کم شد. نظم کار تیمی مان از بین رفت و خوش شانس بودیم که گل دوم را نخوردیم. با تغییر سیستم بازی مان به 2-5-3 اوضاع بهتر شد. برای من اینکه تازه وارد های تیم کارشان را با میزانی باور نکردنی از انرژی انجام دادند بسیار مهم بود.

سرمربی آلمانی اضافه کرد: امشب ما با یکی از بزرگترین چالش های موجود در دنیا روبرو بودیم. اما کل اعضای تیم جنگیدند . نیمار امشب صد درصد آماده نبود اما باز هم تأثیرگذار ظاهر شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 1366

به "توخل: حتی یک بازیکن پاری&zwnjسن&zwnjژرمن هم حق ندارد تصور کند که ما صعود کرده&zwnjایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: حتی یک بازیکن پاری&zwnjسن&zwnjژرمن هم حق ندارد تصور کند که ما صعود کرده&zwnjایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید