توجه بیشتر ایران به اروپا در گام چهارم

به گزارش مجله ستاره، کارشناس سیاست خارجی گفت: به نظر می رسد که جمهوری اسلامی ایران در گام چهارم مانند گام های قبلی، بیشتر به اروپا توجه دارد.

توجه بیشتر ایران به اروپا در گام چهارم

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

حسن لاسجردی، کارشناس سیاست خارجی در گفت وگو با ، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در یک اقدام ابتکاری کوشش نموده است که موضوع برجام که مبتنی بر یک تعهد دو جانبه برای حفظ صلح و ثبات است را عملیاتی کند.

او اضافه نمود: در حال حاضر هم بعد از برداشتن گام های قبلی، گام چهارم را عنوان نمود تا طرف های متقابل را برای عمل به تعهدات خود متقاعد کند همچنین به نظر می رسد که جمهوری اسلامی ایران در گام چهارم مانند گام های قبلی، بیشتر به اروپا توجه دارد.

کارشناس سیاست خارجی ادامه داد: تمرکز بر روی این گام ها باعث شده که اروپا در برجام میدان داری کند همچنین کوشش نموده که برجام را بیشتر از همه در مذاکره و امضای ان مدیریت کند.

عملیات در فردو نهایی شد/ می توانیم در 6 سال آینده از پسماند احتیاج فردو را تأمین کنیم

لاسجردی یادآور شد: در گام چهارم ما علاقه و توجه خودمان را به این نکات متمرکز کردیم، اروپایی ها هم باید به تعهدات خودشان عمل نمایند.

او توضیح داد: چند شب گذشته اروپایی ها کوشش کردند که موضوع اینستکس را به نوعی مطرح نمایند که می خواهند اقداماتی انجام دهند، حتی امریکایی ها اعلام کردند که با اروپایی ها توافق کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 501

به "توجه بیشتر ایران به اروپا در گام چهارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه بیشتر ایران به اروپا در گام چهارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید