تاکنون هیچ فوتی از مددجویان بهزیستی در مناطق زلزله زده گزارش نشده است

به گزارش مجله ستاره، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی با اشاره به استقرار دو مرکز توانبخشی معلولین و سالمندان و دو مرکز بچه ها بی سرپرست بهزیستی در شهرستان میانه، گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ فوتی از مددجویان و معلولین تحت پوشش بهزیستی استان در مناطق زلزله زده گزارش نشده است.

تاکنون هیچ فوتی از مددجویان بهزیستی در مناطق زلزله زده گزارش نشده است

محسن ارشدزاده در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده میانه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، با اشاره به بازدید خود از منطقه زلزله زده ترکمنچای، اظهار کرد: مددجویان و معلولین مراکز توانبخشی بهزیستی در مناطق زلزله زده در سلامت کامل به سر می برند، محتمل است مددجویان از لحاظ اقتصادی و منزل مسکونی دچار خسارت شوند که اکنون همکاران بهزیستی آن را آنالیز می نمایند.

وی با بیان این که برای آنالیز وضعیت به روستای ورنکش اعزام می شویم، اضافه نمود: متاسفانه پنج نفر از اهالی روستای ورنکش در زلزله شب گذشته جان خود را از دست دادند، بیشترین منازل مسکونی نیز در این روستا تخریب شده است.

ارشدزاده با اشاره به امدادرسانی تیم حمایت روانی و اجتماعی بهزیستی استان در مناطق زلزله زده، گفت: این تیم ها با مددجویان و آسیب دیدگان مناطق زلزله زده ارتباط برقرار می نمایند و از فردا نیز تیم های محب بهزیستی جهت حمایت روانی و اجتماعی به افراد مناطق زلزله زده یاری رسانی می نمایند.

وی با بیان این که مردم می توانند یاری های نقدی و غیرنقدی خود را به ادارات بهزیستی شهرستان ها و استان تحویل دهند، گفت: مردم می توانند به وسیله بهزیستی یاری های خود را به افراد مناطق زلزله زده ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: upst.ir شناسه مطلب: 564

به "تاکنون هیچ فوتی از مددجویان بهزیستی در مناطق زلزله زده گزارش نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکنون هیچ فوتی از مددجویان بهزیستی در مناطق زلزله زده گزارش نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید